گروه اجرایی نمایش "مثل آب برای شکلات" اجرای سه شنبه، 22 مردادماه، خود را به گوهر خیراندیش، بازیگر تئاتر و سینمای ایران، تقدیم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از دریافتی سایت ایران تئاتر، گوهرخیراندیش، بازیگر تئاتر و سینمای کشور، که سه شنبه، 22 مردادماه، از نمایش "مثل آب برای شکلات" دیدن کرد، آن را  نمایشی شاخص در تئاتر امروز ایران دانست و گفت: انتظار دیدن چنین تئاتری را در ایران نداشتم.

وی  با اشاره به عدم حضورش در سال های اخیر در ایران، افزود: من در چهارسال گذشته چه به عنوان داور، چه مدرس کارگاه آموزشی و چه تماشاگر، نمایش های زیادی را در آمریکا دیدم که هیچ کدام به پای نمایش «مثل آب برای شکلات » نمی رسند. بیشتر نمایش ها جنبه سرگرمی داشت؛ در حالی که این نمایش با زبان نشانه و سمبل همه مسایل و معضلات جامعه خود را بیان می کند.

خیراندیش ضمن تقدیر از موسیقی خوب نمایش تشریح کرد: موسیقی کار یکی از شخصیت های نمایش است؛ به طوری که اگر حذف شود، یک شخصیت اجرا حذف شده است.

خیراندیش با اشاره به اینکه برای دنبال کردن کار بازیگری رویا نونهالی به دیدن این اجرا آمده بود و از کل بازی بازیگران شگفت زده شده، خاطرنشان کرد: بدن بازیگران در این نمایش، تا جایی که اجازه داده شده، در خدمت اجراست و این قابل توجه است.

نمایش «مثل آب برای شکلات» علاوه بر گوهر خیراندیش، تاکنون میزبان هنرمندانی همچون نجف دریا بندری، علی باباچاهی، بهمن فرمان آرا، رضا کیانیان، حسن فتحی، بابک حمیدیان، رویا افشار، امید روحانی، محبوبه بیات، مریم معترف، خسرو احمدی، احمد احمدی نسب، علیرضا بهنام، اتابک نادری، فرحناز اصغری سرابی، مهشید نونهالی، مسعود فروتن وکوروش زارعی در طول 20 اجرای گذشته بوده است و مهدی شفیعی معاون اداره کل هنرهای نمایشی و محمدرضا الوند نیز مدیران نمایشی بوده اند که به دیدن این اجرا آمدند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار