مدير اداره آموزش شهروندي منطقه 10 در راستاي توانمندسازي شهروندان در زندگي روزمره از برگزاري كلاس‌هاي آموزش شهروند الكترونيك در سراي محله كارون جنوبي خبر داد.

محمد نقيب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: در راستاي توانمندسازي شهروندان منطقه در ا مور روزمره زندگي شهري و آشنايي با علم روز، دوره‌هاي آموزشي كار با رايانه «شهروند الكترونيك» در سراي محله كارون جنوبي برگزار مي‌شود.

وي در ادامه افزود: شهروندان با شركت دراين دوره‌ها با نحوه كار با رايانه، چگونگي كار در اينترنت ونحوه پرداخت قبوض، خريد كردن و همچنين چگونگي حفظ دارايي خود در دنياي مجازي آشنا مي‌شوند.

وي در ادامه تصريح كرد: اين برنامه سه شنبه 22 مرداد ماه از ساعت 11 تا 12 به نشاني خيابان مرتضوي، بعد از كارون برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به كلاس‌هاي آموزش مسئوليت پذيري گفت: درراستاي كاهش مشكلات اجتماعي و تسهيل در امور زندگي دوره‌هاي آموزشي مسئوليت پذيري در شهري محله هاشمي برگزار مي‌شود.

محمد نقيب در ادامه افزود: در ا ين دوره آموزشي شركت كنندگان با نحوه مسئوليت پذيري و اهميت آنان در زندگي و ايجاد روابط بهتر با يكديگر وهمچنين تاثير آن در ايجاد امنيت اجتماعي و حتي اجراي امور زندگي شهري آشنا مي‌شوند.

وي خاطر نشان كرد: علاقمندان براي شركت در اين كلاس‌ها مي‌توانند در روز دوشنبه 21 مرداد ماه سراي محله هاشمي از ساعت 11 تا 12 مراجعه كنند./ف
برچسب ها: اموزش ، شهروند ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار