مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: یکی از همکاران ما در مسجدِ اهل‌بیت گفته که "لاریجانی" منافق است/ آقاي رسايي وقتي به پرونده شما رسيدگي شود، موضوع روشن مي‌شود، فتوای مضحک مسعود رجوی در مورد تغییر زمان ماه مبارک رمضان/زنان را به ماشین جنگی تبدیل کنید و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

یکی از همکاران ما در مسجدِ اهل‌بیت گفته که "لاریجانی" منافق است/ آقاي رسايي وقتي به پرونده شما رسيدگي شود، موضوع روشن مي‌شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/5/16/1408056_694.jpg

 رئيس‌مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به تذکر يکي از نمايندگان در صحن‌علني گفت: در مسجد اهل‌بيت یکی از همکاران ما رفته و گفته است لاریجانی منافق است ما در کشورمان بعد از انقلاب از این صدمات کم ندیدیم ... اگر کسی یک مقدار شم اطلاعاتی داشته باشد می‌داند این حوادث بدون سازمان‌یافتگی نیست.

فتوای مضحک مسعود رجوی در مورد تغییر زمان ماه مبارک رمضان/زنان را به ماشین جنگی تبدیل کنید

عضو سابق گروهک تروریستی منافقین گفت: چندين بار مسعود رجوي تاريخ ماه مبارک رمضان را تغییر داده و براي توجيه اين مسئله اينگونه بیان کرد که در عراق شرايط خوب نبوده و هوا گرم است، به همين دليل ماه رمضان را به ماه آذر موکول و خود را مجاز به دادن فتوي کرد.

الجزيره و العربيه جزئي از ابزار جنگي تروريست‌ها هستند/ تروريست‌ها با شعار الله اكبر جنايت مي‌كنند

 نخست‌وزير سوريه در سفر به تهران از راز ماندگاري دولت بشار اسد، ماجراي ترور خود و پيروزي‌ها و دستاوردهاي ارتش سوريه سخن گفت.

ضرورت فراگير شدن بیمه در جامعه

 رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، قوانین مربوط به فضای کسب و کار را محدود کننده خواند و افزود: باید در زمینه چترهای حمایتی بیمه اقداماتی اساسی انجام گیرد تا بیمه که لازمه‌های رفاه اجتماعی است به اصلی فراگیر تبدیل شود.

تحریم‌ها تهاجم جدید غرب است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: تحریم‌ها تهاجم جدیدی از سوی استکبار و غرب است و جنگ غرب با ایران اسلامی همچنان ادامه دارد.

برگزاري اولين جلسه هيات دولت به رياست دکتر روحاني

جلسه هيات دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حضور حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني رييس جمهوري اسلامي ايران برگزار شد.

افتتاح سازمان‌های سینمایی، هنرهای نمایشی و ادبیات دفاع مقدس
 با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، صبح امروز سازمان سینمایی، هنرهای نمایشی، سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس افتتاح شد.

"خاوري" به زودي محاکمه مي‌شود

قاضي رسيدگي به پرونده فساد 3 هزار ميلياردي گفت: دادگاه محاکمه محمود خاوري رئيس فراري سابق بانک ملي به زودي برگزار مي‌شود.

دستگاه قضا موضوع تخلفات وزارت كار را پيگيري كند

عضو كميسيون اجتماعي مجلس گفت: در حال حاضر تحركاتي در وزارت كار در حال انجام است كه نقطه ثقل آن مربوط به شستاست و دستگاه قضا بايد اين موضوع را پيگيري كند.

هراس دشمنان از انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب

 معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون نوع نگاهی که رزمندگان از سال‌های دفاع مقدس تا به امروز به همراه دارند دانست و تأکید کرد: آمریکا و اسرائیل از انتقال فرهنگ و روحیه دفاع مقدس به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب می‌ترسند.

انتخاب پورمحمدي به عنوان وزير غيرمنتظره بود/ وزير دادگستري در مقابل نمايندگان پاسخگوست

سخنگوي کميسيون حقوقي قضايي گفت: معرفي حجت‌الاسلام پورمحمدي به عنوان گزينه وزارت دادگستري هم براي ما و هم براي خودشان غيرمنتظره بود.

عده‌اي از همکاران در توليد ادبيات خشونت قبل از 22 بهمن نقش جدي داشتند/ آيا کار برخي نمايندگان خودزني طالباني نيست؟

سخنگوي كميسيون امنيت ملي گفت: اين كميسيون آمادگي رسيدگي به وقايع نظير حادثه قم را دارد و آقايان نقش خود را پشت غوغا سالاري پنهان نكند.

همه موارد گزارش ما مستند و مستدل است

سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت:كساني در قم از اقدام خود توبه كرده اند و اعتراف كرده اند كه خطاكار بوده اند حال چرا اصرار داريد اين گونه نبوده است.

دریای سیاست‌های شوم آمریکا در قبال مصر طوفانی شده است

 شرايط امروز مصر ايالات متحده آمریکا را با دوگانگي مواجه كرده و اين كشور در اقدامات سياست خارجی خود با ابهام روبرو شده و ناپايداري سياست آمريكا در عملكرد اين كشور كاملا مشهود است.

شكايت سه نماينده از روزنامه بهار براي نشر اكاذيب

عضو كميسيون اجتماعي گفت: از روزنامه بهار به خاطر چاپ مطلب امروز و نشر اكاذيب شكايت مي‌كنيم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار