امرروز جمعه صدها گروه خبری و تولیدی در مسیرهای مختلف راهپیمایی روز قدس به انعکاس حماسه سیاسی مردم ایران خواهند پرداخت.



محل استقرار برخی گروه‌های ثابت صدا و سیمای جمهوری اسلامی در راهپیمایی روز قدس در تهران مشخص شده است .


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، امرروز جمعه صدها گروه خبری و تولیدی در مسیرهای مختلف راهپیمایی روز قدس به انعکاس حماسه سیاسی مردم ایران خواهند پرداخت.

واحدهای سیار و گروه‌های تصویربردار و ضبط رادیویی در مسیر راهپیمایی بطور دائم تصاویر و مصاحبه‌های رادیویی راهپیمایی کنندگان را برای پخش از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی ارسال می‌کنند تا برنامه‌های زنده و ویژه‌ای که برای این روز تدارک دیده شده مخاطبان رسانه ملی را از حال و هوای راهپیمایی روز قدس آگاه کنند.

واحدهای مستقر در مسیر راهپیمایی هم به طور مداوم برای شبکه‌های خود تصویر و گزارش زنده از این حضور ارسال خواهند کرد. شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی واحد خود را در چهار راه ولی‌عصر مستقر کرده است. این واحد سیار با حضور مجریان و گزارشگران خود شور مردم را در حمایت از مردم فلسطین منعکس می کند.

شبکه دو واحد ثابت خود را در تقاطع خیابان‌های انقلاب و ابوریحان رو به روی پارک دانشجو مستقر کرده و گزارش‌های خود را از این مکان ارسال می کند.

شبکه سه نیز با تجهیزات ارسال تصاویر و تهیه گزارش خود در میدان فلسطین جلوی مسجد امام صادق (ع) مستقر است .

شبکه تهران در چهار راه انقلاب تقاطع فلسطین ایستگاه تلویزیونی خود را برپا کرده است.

شبکه خبر با سه واحد سیار در خیابان قدس، میدان انقلاب و خیابان انقلاب تقاطع وصال و طالقانی روز پر کاری را برای عوامل فنی خود در انعکاس راهپیمایی روز قدس رقم زده است و شبکه‌های سحر و کوثر در خیابان انقلاب بین وصال و فلسطین مستقر شده‌اند.

شبکه العالم در خیابان وصال جنب پمپ بنزین ایستگاه خود را دایر کرده است و شبکه پرس تی وی نیز در خیابان انقلاب پایگاه ثابت تهیه و ارسال تصاویر دارد.

این شبکه‌ها علاوه بر ایستگاه‌های ثابت خود گروه‌های سیاری هم در بین مردم دارند تا بتوانند گوشه‌های جذاب و صحنه‌های نابی از راهپیمایی روزه‌داران تهرانی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تهیه و پخش کنند. علاوه بر شبکه‌های تلویزیونی، شبکه‌های رادیویی نیز واحدهای سیار و ثابتی در مسیر راهپیمایی دایر کرده‌اند.

این گروه‌ها از ساعات اولیه راهپیمایی روز قدس مخاطبان رادیو را از اتفاقات و اخبار مربوط به راهپیمایی آگاه می‌کنند.

ده‌ها واحد سیار خبری نیز در طول راهپیمایی و هنگام برگزاری نماز جمعه سرگرم تهیه گزارش و مصاحبه از راهپیمایان خواهند بود تا در بخش‌های مختلف خبری گزارش‌های مفصلی از این حماسه تهیه و پخش کنند .

مراکز صدا و سیما در استان‌های مختلف کشور نیز با استقرار واحدهای سیار و ثابت در روز قدس سهم مهمی در انعکاس این حماسه عظیم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خواهد داشت. گزارش هایی که از مراکز مختلف صدا و سیما تهیه می‌شود در طول زمان برگزاری راهپیمایی روز قدس در برنامه‌های زنده شبکه‌های استانی و سراسری قابل مشاهده است. این گزارش‌ها همچنین در بخش‌های خبری پخش خواهد شد.
منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار