مهترین عناوین روز گذشته گروه بین الملل به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 
یک دختر جوان فلسطینی در اقدامی بی سابقه پرچم فلسطین را در کنست رژیم صهیونیستی به اهتزاز درآورد.
با افزايش بدبيني مردم آمريکا به شيوه هاي کار نهادهاي امنيتي اين کشور ، مدير سازمان اطلاعات ملي آمريکا چندين سند فوق محرمانه را که جزئيات چگونگي جمع آوري اطلاعات را شرح مي دهد منتشر کرده است.
وزیر خارجه آلمان در دیدار با "نبیل فهمی" در قاهره تاکید کرد این کشور همچنان محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر را زندانی سیاسی می داند.
رژیم صهیونیستی سعی می کند از نیاز بیماران فلسطینی ساکن غزه برای باج گیری از آنها بهره برداری کند.
حزب النور مصر مخالفت خود را با توسل به زور برای پایان دادن به تحصن طرفداران محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده این کشور، در دو میدان رابعه العدویه و النهضه قاهره اعلام کرد.
روزنامه آمریکایی "نیویورک تایمز" در گزارش جدید خود با اذعان به وحدت مسلمین در مورد مسئله "فلسطین" به روابط حسنه کشورمان با جنبش های اسلامی فلسطینی از جمله جهاد اسلامی و حماس اشاره می کند.
رئیس جمعیت دوستی روسیه و سوریه تاکید کرد دمشق نه تنها برای حفظ منافع ملی خود بلکه برای حفظ منافع جهانی و رهایی از تروریسم می جنگد.
تلویزیون سوریه دقایقی پیش، از حضور بشار اسد ریس جمهور سوریه در یکی از یگان های ارتش سوریه در منطقه داریا در حومه دمشق خبر داد.
در پی ترور یکی از سیاستمداران منتقد تونس، فشارها بر دولت این کشور برای کناره گیری از قدرت افزایش یافته است.
در پي حمله گسترده سايبري گروه هکري quds freedom، این گروه تآکید کرده است این حمله را از چند روز پیش آغاز کرده و در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه 2 آگوست که مصادف با روز قدس خواهد بود این حملات را به اوج خواهد رساند.
انفجار در یک انبار مهمات در حمص، دست کم 40 کشته و ده ها مجروح برجا گذاشته است.

برچسب ها: عناوین ، باشگاه ، گروه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار