معاون دبيرکل جمعيت ملي دمکراتيک بحرين، مصوبه اخیر پارلمان را مجوزی برای کشتار معترضان دانست.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری العالم، "محمد جاسم درازی" گفت: همه مصوبات پارلمان بحرین به مردم تحمیل می شود به طوری که لغو تابعیت، زندان، شکنجه، محدود کردن آزادی ها، احکام ناعادلانه دادگاه ها و حملات مداوم به مردم از تاثیرات تصمیم گیری های این پارلمان است.

معاون دبيرکل جمعيت ملي دمکراتيک بحرين با تاکید بر این که تجمع مردم در میادین و خیابان ها برای برپایی تظاهرات قانونی است و مردم با مصوبه پارلمان در منع تظاهرات در منامه به شدت مخالفند، افزود: مخالفان رفتاری مسالمت آمیز دارند و در پی متشنج کردن اوضاع کشور نیستند. ما نیاز به آشتی ملی داریم و به دنبال مجوز برای کشتن شهروندانی که خواهان آزادی و عدالتند نیستیم. 

این فعال سياسي بحرينی خاطرنشان کرد: راه حل امنیتی موجب نمی شود مردم از مطالبه حقوق خود دست بردارد و تا زمانیکه رویکرد امنیتی پابرجاست به تظاهرات ادامه خواهند داد.

معاون دبيرکل جمعيت ملي دمکراتيک بحرين از سکوت جامعه بین المللی نسبت به حوادث بحرین به شدت انتقاد کرد و گفت: بیش از 2 سال و نیم از انقلاب مردمی در بحرین می گذرد و مردم جهان شاهد قتل بیش از 130 نفر، اخراج 4500 نفر و بازداشت حدود 6 هزار نفر بوده اند. بنابراین ما امید چندانی به جامعه جهانی نداریم.




برچسب ها: آل خلیفه ، بحرین ، کشتار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار