دانشيار دانشگاه علوم پزشكي تهران گفت: در حال حاضر بسياري از مشكلات بهداشتي و بيماري ها در نتيجه الگوهاي نادرست زندگي به وجود آمده است و لذا براي ارتقاي سلامت افراد جامعه چاره اي جز اصلاح الگوها و شيوه هاي زندگي نداريم.

داود رضايي منش دانشياردانشگاه علوم پزشكي تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: سلامت افراد جامعه عوامل مختلفي بستگي دارد كه الگوهاي زندگي بر روي اغلب اين عوامل تاثير گذار است.

وي با بيان اينكه ارتقاي وضعيت سلامتي و تامين آن نياز به انجام برنامه ريزي هاي دقيق از سوي مسئولين بهداشتي و مردم دارد تصريح كرد: تك تك افراد جامعه بايد آگاه باشند كه سلامتي آنها به طور عمده دست خودشان است و اگر نخواهند كه شيوه هاي زندگي را بهبود بخشند در آن صورت بايد منتظر بروز عوارض و مشكلات مختلف باشند.

رضايي منش تاكيد كرد: در حال حاضر بسياري از مشكلات بهداشتي و بيماري در نتيجه الگوهاي نادرست زندگي به وجود آمده است و لذا براي ارتقاي سلامت افراد جامعه چاره اي جز اصلاح الگوها و شيوه هاي زندگي نداريم.

وي يادآور شد: مردم بايد براي بهبود شيوه هاي زندگي وتامين و ارتقاي سلامتي آگاه و توانمند شده و همه سازمان ها و مراكز مرتبط با بهداشت و سلامت مردم در اين موضوع بايد مشاركت و نقش فعال داشته و با يكديگر همكاري داشته باشند./ع2

برچسب ها: شیوه ، علوم ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار