مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
رئيس هيئت حافظ منافع مصر در ايران گفت: اين کشور با هيئتي بلندپايه در مراسم تحليف رئيس جمهور منتخب ايران شرکت مي کند.
يك تحليلگر انديشکده "گيت استون" وابسته به نهادهاي صهيونيستي به شکست کشورهاي غربي در پيگيري تحريم‌هاي وضع شده عليه نهادهاي بانکي و مالي ايران اذعان كرد.
احمد داود اوغلو وزير امورخارجه تركيه نسبت به ايجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز آسمان سوريه هشدار داد.
تولد پر هزينه‌ترين کودک انگليس و آمار بالای فقر در این کشور
درحالیکه کودکان بسیاری در نقاط مختلف این کشور با فقر دست و پنجه نرم می کنند، تولد نوزاد سلطنتی انگلیس میلیون‌ها دلار برای مالیات دهندگان انگلیسی هزینه داشته است .
منابع خبري از اصابت دو خمپاره به شوراي اقليمي منطقه اشكول در سرزمين هاي اشغالي خبر دادند.
میشل سلیمان در مراسم تحلیف حسن روحانی رئیس جمهوری جدید ایران شرکت خواهد کرد و به همین منظور در سوم اوت رهسپار تهران خواهد شد.
شمار زیادی از تظاهرکنندگان مصری با راهپیمایی از میدان التحریر به سوی سفارتخانه امریکا در قاهره، اخراج سفیر این کشور از مصر را خواستار شدند.
روزنامه واشنگتن پست خبر داد سازمان جاسوسي آمريکا(سيا) در حال تعطيلي پایگاه های مخفی خود در افغانستان است.
شبکه خبري فاکس نيوز آمريکا از تقلاي "باب منندز" رييس کميته روابط خارجي سناي آمريکا و گروهي از ديگر سناتورهاي آمريکايي جنگ طلب براي تشديد تحريم ها عليه کشورمان خبر داده است.
"انجلينا ايخهورست" رييس دفتر نمايندگي اتحاديه اروپا در لبنان اعلام کرد اتحاديه اروپا هر شش ماه يک بار در تصميم خود درباره حزب الله تجديد نظر مي کند.
مزدوران آل خلیفه مسجد شیخ " فاضل عصفری" در منطقه بلاد قدیم را تخریب کردند.
طبق گزارشي که به تازگي از سوي يکي از خبرگزاري هاي ترکيه منتشر شده است هواپيماهاي تجسسي ترکيه به منظور جمع آوري اطلاعات در مورد تحرکات اعضاي گروه تروريستي پ ک ک در هفته جاري بر فراز قرارگاه هاي آن گروه در شمال عراق پرواز کرده اند.
نبيه بري رئيس پارلمان لبنان امروز بار ديگر درج نام شاخه نظامي حزب الله در بين فهرست گروه هاي تروريستي از سوي اتحاديه اروپا را محكوم كرد.
نيروهاي گارد ساحلي يمن يک کشتي حامل سلاح را در سواحل اين کشور کشف و توقيف کردند.
روزنامه "گاردين" در سرمقاله جديد خود تحت عوان "ميراث سلطنتي ميراثي ضد مردم سالاري" توصيه مي کند که خاندان سلطنتي مشروعيت خود را به همه پرسي بگذارد و در اين باره مي افزايد که نهاد سلطنتي انگليس نزد ملت انگليس فاقد مشروعيت است.
اسنودن اسنادي دريافت کرد که مي تواند فرودگاه مسکو را ترک کند .
ناظران انگليسي رويال بانک اسکاتلند را به سبب گزارش دهي غلط درباره نزديک به 45 ميليون معامله اين بانک در بازارهاي مالي مبلغ 5.6 ميليون پوند جريمه کردند.
وقوع انفجار انتحاری در منطقه "طوزخرماتو" واقع در شرق تکریت موجب زخمی شدن 12 عراقی شد .

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار