شرکت سونی پس از جدایی از اریکسون در سال 2012 اقدام به تولید طیف وسیعی از گجت های هوشمند جهت رقابت با شرکت های مانند اپل، سامسونگ و ... کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، هنوز اسمارت فون دوربین محور هونامی معرفی نشده است، اخباری مبنی بر تولید نسخه مینی و یا کوچک تر این محصول از سوی سونی منتشر شده است.


این محصول که به نام هونامی مینی شناخته شده است، با هدف رقابت با آیفون 5S، نسل بعدی اسمارت فون اپل طراحی و تولید خواهد شد.

به احتمال فراوان سونی از کمرافون هونامی در تاریخ 4 سپتامبر رونمایی می کند، محصولی که علاوه بر اینکه یک اسمارت فون سطح بالا به حساب می آید، گفتنی های زیادی در بخش دوربین خواهد داشت و با هدف رقابت با محصولاتی مانند EOS نوکیا و گلکسی اس 4 زوم تولید شده است.


در نهایت بر اساس گزارش های VR-Zone، هونامی مینی، از صفحه نمایشی بین 4 تا 4،3 اینچی به همراه پردازنده های سری 800 اسنپ دراگون برخوردار خواهد بود و بر خلاف دیگر نسخه های مینی شرکت های دیگر از یک سخت افزار سطح بالا استفاده می کند و عملکرد دوربین آن بسیار نزدیک به نسخه اصلی خواهد بود. هنوز زمان عرضه و قیمت آن از سوی سونی اعلام نشده است.


برچسب ها: سونی ، آیفون ، رقیب ، گجت ، هونامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار