روزنامه "ديلي تلگراف" در گزارش جديد خود اظهار داشته که "سليم ادريس" فرمانده تروريست هاي سوري با ابراز خشم از عقب نشيني نخست وزير انگليس از تصميم خود مبني بر ارسال اسلحه براي تروريست هاي سوري اين اقدام را "خيانتي" از جانب کامرون به تروريست هاي سوري دانسته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از يديعوت آحارونوت، سليم ادريس فرمانده گروه موسوم به "ارتش آزاد سوريه" از گروههاي تروريستي سوري در اين باره با ابراز خشم شديد از موضع کامرون اظهار داشته که دولت انگليس آنان را در نبرد با نيروهاي ارتش دولتي تحت فرمان "بشار اسد" رييس جمهور سوريه تنها گذاشته است.

روزنامه "ديلي تلگراف" روز گذشته نوشت:"ديويد كامرون" نخست وزير انگليس پس از اينكه فرماندهان ارتش نسبت به ورود نيروهاي اين كشور به جنگي همه جانبه در سوريه هشدار دادند از تصميم خود در خصوص كمك تسليحاتي به مخالفان سوري عقب نشيني كرد.

اين روزنامه در ادامه افزود: فرماندهان نظامي انگليس به نخست وزير اين كشور ابلاغ كردند پس از تحولات اخير سوريه كه به نفع نظام اين كشور منجر شده ارسال سلاح هاي كوچك وخمپاره به مخالفان سوري فضا را تغيير نمي دهد.

ديلي تلگراف همچنين از اين اقدام به عنوان عقب نشيني آشكار نخست وزير و وزير امورخارجه انگليس در خصوص كمك تسليحاتي به مخالفان سوري پس از فشارهاي صورت گرفته از سوي اين كشور بر اتحاديه اروپا در راستاي ارسال سلاح به سوريه نام برد.


آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.    

برچسب ها: سلیم ، ادریس ، سوریه ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار