رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت:131واحد صنعتي در استان زنجان براي اخذ سرمايه در گردش به ميزان 320 ميليارد تومان از محل صندوق توسعه ملي معرفي شدند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبكه اطلاع رساني توليد وتجارت ايران (شاتا)؛« علي معصومي» با اعلام اين خبر،افزود : مهمترين مشكل واحدهاي صنعتي تامين منابع مالي مورد نياز است كه در اين راستا در قانون بودجه سال 91 بخش تامين منابع مالي واحدها پيش بيني شد.

معصومي تصريح كرد :بر اين اساس 131 واحد از استان جهت دريافت سرمايه در گردش معرفي گرديد كه پس از تائيد استاني در كارگروه ملي نيز مورد تائيد قرار گرفت و هم اكنون در مرحله معرفي و پذيرش توسط بانك است.

معصومي عنوان كرد : در اين خصوص از بانك ها خواسته شده است تا 16 تير ماه آخرين وضعيت تائيد تسهيلات واحدها را اعلام نموده تا بر اين اساس تصميمات لازم را جهت تسريع در پرداخت آنها اتخاذ شد.

رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان با اشاره به تصويب پرداخت 3 ميليارد و 500 ميليون دلار از سوي بانك مركزي به واحدها گفت : اميدواريم ساز و كار پرداخت تسهيلات به گونه اي تعريف گردد كه به زودي شاهد تحقق اين امر و رفع مشكلات واحدهاي توليدي و در نتيجه رشد توليد و رونق اقتصادي كشور باشيم.

وي همچنين از معرفي 25 طرح نيمه تمام جهت دريافت تسهيلات به صندوق توسعه ملي خبر داد و عنوان كرد : 279 ميليارد تومان جهت طرح هايي كه بيش از 70 درصد پشرفت داشتند به صندوق معرفي شده اند.

معصومي در ادامه با اشاره به صدور 491 جواز تاسيس صنعتي در سال گذشته گفت : ميزان صدور جواز تاسيس نسبت به سال 90 از 60 درصد رشد برخوردار بوده و به لحاظ اشتغال زايي رشد 30درصدي و نيز سرمايه گذاري 40 درصدي را شاهد بوديم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار