"ابراهيم بهاري" كارشناس مذهبي در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون
باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به وضعيت كنوني جامعه نياز به اخلاق دارد و ارتقا اين امر تنها در سايه ماه رمضان امكان پذير است.

وي افزود: روش هاي ا جرايي تكراري در برنامه ها با توجه به تنوع در نوع و موضوع آن در ماه رمضان باعث شده كه مخاطب از برنامه ها دوري كند.
وي همچنين با اشاره به نقش رسانه در ترويج اخلاق و دين مداري عنوان كرد: ما در ماه رمضان شاهد تمركز تمامي برنامه ها، در شبكه هاي مختلف حتي خبر بر روي موضوعات اين ماه هستيم.
بهاري در خصوص مخاطب شناسي تلويزيون اظهار داشت: سريال "اغما" با توجه به نگاه خاص آن به زندگي علاوه بر موضوع معنويت هنوز در ذهن مخاطب جايگاه خوبي دارد.
اين كارشناس ادامه داد: روش برخي از برنامه هاي هر ساله در اين ايام با دعوت از مهمانان در اذهان عمومي كليشه اي شده اند.

وي با تقدير از پخش برنامه هاي خاص در وقت سحر اظهار داشت: پخش سخنراني بعضي از مراجع و علما به مدت پنج دقيقه بهتر از برنامه هاي بي فلسفه با زمان چهل دقيقه است.
اين كارشناس مذهبي رسانه خاطرنشان كرد: به عقيده من با توجه به قدرت و استعدادي كه در رسانه ملي وجود دارد ميتوان هر شب را به يكي از موضوعات ديني همچون ظلم، صله رحم و.. اختصاص داد./ص