مسئول بخش آزادي ها و حقوق بشر در جمعيت وفاق ملي بحرین تاكيد كرد كه رژيم آل خلیفه در واقع خلاف توصیه های کمیته حقیقت یاب عمل می کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران   "هادي الموسوي" در گفتگو با شبكه خبري العالم، گفت: وزیر کشور اعلام کرده که زندانیان در نزد دولت امانت هستند و کسی شکنجه نمی شود، این سخن بیهوده است، زیرا فعالان مخالف نه تنها در زندان شکنجه می شوند، بلکه در سازمان های امنیتی و وزارت کشور نیز شکنجه می شوند.

مسئول بخش آزادي ها و حقوق بشر سخنان "عبدالله الدرازي" عضو موسسه دولتي حقوق بشر بحرین - که رویکردهای این موسسه را با مصوبات شورای حقوق بشر سازمان ملل همسو می داند- نیز به العالم گفت: آل خلیفه تاکنون اقدامی در جهت منافع قربانیان انجام نداده است. رژيم همواره ادعا مي كند كه توصيه هاي كميته حقيقت ياب را اجرا مي كند، اما در واقع خلاف توصیه های این کمیته حركت مي كند.

الموسوي درخصوص نااميدی مردم به اصلاحات سياسي در این كشور، اظهار داشت: رژيم ناقضان حقوق بشر را تبرئه مي كند، قاتلان و شكنجه گران را بازخواست نمي كند، زيرا خود دست به اين جنايتها مي زند و بي شك اگر عاملان جنايت را مجازات كند، اين افراد اعتراف خواهند كرد كه از چه كسي دستور مي گيرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار