رئیس سازمات تبلیغات اسلامی کشور گفت: ما معتقد هستمی که ایران باید در میان سایر کشورهای اسلامی، در حوزه بهار قرآن، سرآمد باشد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت الاسلام خاموشی دقایقی پیش در همایش طلایه داران هدایت که در سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: ماه رمضان در کشورهای اسلامی از جمله ایران،وحال و هوای دیگری ایجاد می کند و ما معتقدیم که ایارن باید در بهار قران سرآمد همه کشورهای اسلامی باشد.
وی با اشاره به اهمیت تفسیر قرآن گفت: ما از شبکه های تبلیغ می خواهیم که در کنار تفسیر قرآن را در کنار قرائت آن گسترش دهند. تفسیر باید در همه 72 هزار مسجد ما اتفاق بیفتد و گسترش یابد.
خاموشی، آگاهی مبلغان از موضوعات روز دنیا را یکی از مسائل مهم حال حاضر کشور دانست و افزود: مبغان باید از اوضاع جهان اسلام و اخبار رسان های بیگانه اطلاع داشته باشند. مبلغان باید مخاطب شناسی را در دستور کار خود قرار دهند و بدانند که مخاطب امروز با مخاطب ده سال گذشته تفاوت های زیادی دارد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی گفت: از مبلغان تقاضا داریم سوالات دقیق و متخصصانه رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان شمالی را در دستور کار خود قرار دهند/س.

برچسب ها: ایران ، سرآمد ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.