فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: خبرنگاران جبهه آگاهی بخشی جامعه هستند که در صحنه‌های سرنوشت ساز با تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه تلاش می‌کنند.

سرهنگ شیخ زاهدی در دیدار با خبرنگاران شهرستان زرند گفت: خبرنگاران جبهه آگاهی بخشی جامعه هستند که در صحنه‌های سرنوشت ساز با تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه تلاش می‌کنند.

 وی افزود: پلیس با رویکردی جامعه‌محور خواهان استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها جهت بالا بردن احساس امنیت شهروندان در جامعه است.

وی تصریح کرد: با اطلاع رسانی صحیح، صریح و دقیق حرکت جامعه را به سوی قله‌های دانش و علم تسریع بخشیده و باعث پیشرفت و سعادت می‌شوند.

وی بیان داشت :امانتداری ، رعایت تقوی از ویژگی‌های بارز خبرنگاران و  بازوان توانمند نیروی انتظامی هستند

وی با بیان اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و پلیس هستند افزود: اگر رسانه‌ها اخبار را از منابع موثق انعکاس دهند به طور یقین در روان مردم تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه روستاها و شهر زرند ۲۴۵ دوربین‌های پایش نصب و به بهره برداری رسیده است اشاره کرد و  افزود: نصب دوربین‌های مداربسته پایش تصویری  به ویژه در معابر پرتردد در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرائم است.

وی با اشاره به توقیف پرنده های کوچک هدایت پذیر از جمله کوادکوپتر و هلی شات فاقد مجوز، گفت: پرواز هرگونه پرنده های کوچک هدایت پذیر از جمله هلی شات و کوادکوپتر بر فراز نقاط مختلف این شهرستان باید پس از دریافت مجوزهای لازم از مراجع قانونی، صورت گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار