عضو هيئت‌رئيسه کميسيون اقتصادي مجلس گفت: با توجه به اداره و مصصم بودن رئيس‌جمهور منتخب مردم ايران براي احياي سازمان برنامه و بودجه اين سازمان هر چه سريعتر بايد احيا شود تا بتواند با يک ساماندهي مجدد و وسواس و دقت نظر بيشتري به وظايف خود عمل کند.

"ابراهيم نکو" نماينده مردم رباط‌کريم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به امکان احياي سازمان برنامه و بودجه گفت: با حذف اين سازمان، در سال‌هاي گذشته در بين سازمان‌ها و دستگاه‌هاي مرتبط با اين نهاد سردرگمي ايجاد شده كه برنامه‌ريزي و بودجه‌ريزي آن‌ها را با مشکل مواجه كرده است.

وي ادامه داد: بعد از حذف سازمان برنامه و بودجه شاهد گله‌مندي دستگاه‌ها و ادارات مرتبط با اين سازمان بوديم چرا که حذف اين سازمان تخصصي و باتجربه، نوعي چندگانگي در برنامه‌ريزي و بودجه‌ريزي ادارات ايجاد کرده بود.

عضو هيئت‌رئيسه کميسيون اقتصادي مجلس اظهار داشت: با توجه به اداره و مصصم بودن رئيس‌جمهور منتخب مردم ايران براي احياي سازمان برنامه و بودجه، اين سازمان هر چه سريعتر بايد احيا شود تا بتواند با يک ساماندهي مجدد و وسواس و دقت نظر بيشتري به وظايف خود عمل کند.

نکو افزود: با احياي سازمان برنامه و بودجه نگراني صاحب نظران اين حوزه و دستگاه‌ها برطرف خواهد شد و آن‌ها در امر تصميم گيري سرو سامان خواهند يافت.

نماينده مردم رباط‌کريم با اشاره به حذف اين سازمان از سوي دولت احمدي‌نژاد گفت: در آن زمان نيز  حذف اين سازمان با اعتراضات و مخالفت‌هايي مواجه شد اما احمدي‌نژاد با نگاه منحصر به فرد خود با اين کار درصدد بود به نوعي تمرکززدايي کرده و دست سازمان‌ها و ارگان‌ها در تصميم گيري‌ را باز کند که متاسفانه اين امر باعث دامن زدن به آشفتگي‌ در برنامه ريزي دستگاه‌ها شد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: در مجلس براي احياي سازمان برنامه و بودجه اقداماتي انجام شده است و با توجه به تصميم حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني براي احياي اين سازمان پيش بيني مي‌شود در اوايل شروع به کار دولت يازدهم اين امر انجام شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار