دبيركميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به گراني هاي اخير گفت: با تشكيل يك كميته فراگير متشكل از وزراي اقتصادي دولت، كارشناسان اقتصادي و نمايندگان مجلس مي توان راهكارهاي خوبي بر مبارزه با گراني ها ارائه داد.

ابراهيم نكو نماينده مردم رباط كردم و بهارستان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه تورم اخير براي مردم آزاردهنده است گفت:  با تشكيل يك كميته فراگير متشكل از وزراي اقتصادي دولت، كارشناسان اقتصادي و نمايندگان مجلس مي توان راهكارهاي خوبي براي مبارزه با گراني ها و افزايش قيمت ها ارائه داد.
وي افزود: ما در صحنه هاي بسيار سخت ثابت كرده ايم كه مي توانيم موفق باشيم و در بدترين شرايط توانستيم به خيلي از مشكلات غلبه كنيم و در حال حاضر نيز با توجه به ظرفيت ها و توانمندي هايي كه در زمينه هاي اقتصادي وجود دارد و همچنين وجود كارشناسان زبده مي توانيم راهكارها و روش هاي منطقي براي مبارزه با بيكاري و تورم ارائه دهيم.

دبير كميسيون اقتصادي در ادامه با بيان اينكه در جلسه فرداي كميسيون اقتصادي كميته هاي اين كميسيون مشخص خواهند شد گفت: احتمالا كميته هاي تجاري و صنفي، پولي و بانكي، ماليات، مناطق آزاد و ويژه، بازار سرمايه و بورس، بيمه ها در كميسيون اقتصادي تشكيل خواهند شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار