رئیس کمیته امداد شهرستان جم از ارائه 12 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی و خودکفایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گزوه استانهای باشگاه خبرنگاران، مسلم انیژپور صبح امروز در دیدار با مددجویان جم اظهار داشت: خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان از اساسی‌ترین ماموریت‌های کمیته امداد است و در این راستا نهایت توان و ظرفیت خود را به کار می‌بندیم.

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به جامعه هدف از مهم‌ترین ماموریت‌های مسئولان است و در این مسیر هیچ گونه کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خاطرنشان کرد: خدمات متنوعی به مددجویان ارائه می‌شود که ارائه خدمات مشاوره‌ای و ارائه تسهیلات و تلاش برای خودکفایی مددجویان از جمله این خدمات است.

انیژپور از بهره‌مندی 150 مددجو از خدمات مشاوره کمیته امداد جم خبر داد و گفت: کمیته امداد در راستای کمک به حل مشکل خانواده‌های تحت حمایت در زمینه‌های مشکلات خانوادگی، ایجاد امید و انگیزه و جلوگیری از درگیر شدن با آسیب‌های اجتماعی خدمات مشاوره ارائه می‌کند.

وی افزود: 150 خانوار از خدمات مشاوره و راهنمایی کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند شده‌اند که به تفکیک 90 خانوار از مشاوره و 60 خانوار از خدمات راهنمایی بهره‌مند شده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: عمده مشکلات مراجعه ‌کنندگان شامل تربیت فرزندان، پیشرفت تحصیلی، زناشویی و جلوگیری از بزهکاری بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم بیان داشت: ارائه تسهیلات اشتغال و خودکفایی مددجویان در دستور کار این نهاد قرار دارد.

انیژیور از ارائه 12 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی و خودکفایی به مددجویان جم خبر داد و اذعان داشت: در سال جاری بیش از 10.5 میلیارد ریال در زمینه مشاغل خانگی و 1.7 میلیارد ریال نیز در زمینه طرح‌های خودکفایی پرداخت شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.