معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از انتشار کتاب جامع گردشگری این استان با عنوان فرهنگ و طبیعت، تا نیمه تابستان امسال خبر داد.

حیدر صادقی در نشست ستاد دائمی تسهیلات سفر استان چهارمحال و بختیاری گفت: این کتاب با 600 صفحه در 10 هزار نسخه از سوی انتشارات کریم خان زند در تهران منتشر می شود.
وی افزود: هم اکنون پیش نویس این کتاب بروی سایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفته و فرمانداری ها و سایر دستگاه های دولتی این استان می توانند با ارائه دیدگاه های اصلاحی زمینه ویرایش نهایی این کتاب را فراهم کنند تا پس از چاپ شاهد اشکالات و انتقادات دستگاه های مختلف نباشیم.
صادقی تصریح کرد: انتشارات کریم خان زند برای تامین هزینه های این کتابف اقدام به فروش آن می کند.
وی از صدور مجوز اسکان موقت گردشگر (خانه های استیجاری) طبق تفاهم نامه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با دفاتر آی سی تی
، برگزیده استان چهارمحال
و بختیاری خبر داد و افزود: این طرح به صورت پایلوت در روستاهای حاشیه زاینده رود برای ایجاد رفاه حال گردشگران اجرا می شود.
نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری در ستاد تسهیلات دائمی سفر نیز گفت: از 19 هزار و 816 بازرسی که در سه ماهه اول امسال در سطح این استان صورت گرفته، 410 واحد مربوط به بخش گردشگری و واحدهای تفریحی - اقامتی بوده است.
رحمت اله صفری گفت: از یک هزار و 116 پرونده، 17 پرونده به ارزش چهار میلیون و 500 هزار ریال مربوط به واحدهای تفریحی - اقامتی بوده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.