مسئول سامانه 137 ناحيه يک منطقه يک گفت: در کل به 492 پيام 137 پاسخگوي در يک ماهه اخير شده است که خدمات شهري با 162 پيام بيشترين سهم درخواست مردم را به خود اختصاص داد.

صاحبي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: سامانه 137 ناحيه يک منطقه يک به 492 پيام سامانه 137 در خرداد ماه سال جاري پاسخ داده است.

صاحبي بيان کرد: سامانه 137 ناحيه يک در راستاي رسيدگي به پيام هاي دريافتي شهروندان، تکريم ارباب رجوع و کسب رضايت آنان در خرداد ماه سال جاري اقدام به پاسخگويي 492 پيام شهروندان نمود.

وي تصريح کرد: سامانه مردمي 137 ناحيه يک به 133 پيام واحد شهرسازي، 162 پيام واحد خدمات شهري، 64 پيام واحد محيط زيست و بازيافت، 51 پيام واحد فني، عمران و ترافيک و 102 پيام واحد فضاي سبز در اين بازده زماني پاسخ داده است./ز
برچسب ها: پایتخت ، پیام ، خدمات ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار