جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان از افزایش 71 درصدی کشفیات و 47 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در سال 91 و 92 نسبت به سال قبل از آن در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، باتمانی، کنترل محورهای مرزی استان، مقابله هدفمند با کشت گیاهان مخدر، جمع‌آوری معتادان پرخطر، استفاده از سگ‌های مواد یاب، نظارت دقیق بر واحدهای تولید دارو، ارتقا دانش و عملیاتی پرسنل فعال در فرودگاه‌ها و هنگ مرزی، اجرای عملیات کنترل حجاج و مهمانان خارجی و ترسیم مصوبات به منظور کنترل زندانیان که به بیرون تردد دارند از دیگر اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر به منظور ریشه‌کن کردن اعتیاد در استان است.
وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر به منظور مقابله جدی با پدیده شوم اعتیاد پنج طرح مختلف را به صورت مستمر در استان اجرا می‌کند، افزود: طرح ارتقا امنیت اجتماعی، پاک‌سازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی، جمع‌اوری معتادین پرخطر و کشف و برخورد جدی با کشت خشخاش و شادانه از جمله طرح‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان است.
جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان از رشد 71 درصدی میزان کشف مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در زمینه دستگیری عوامل توزیع کننده مواد مخدر 47 درصد و انهدام باندهای مواد مخدر 34 درصد در سال گذشته رشد داشته‌ایم./س
برچسب ها: مخدر ، معتاد ، توزیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.