حوزه هنری استان البرز دسترسی به رادیوی مجازی "سوره" را برای اولین بار در سایت خود امكان پذیر می كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، حوزه هنری استان البرز بر روی سایت خود امكانی قرار داده تا كسانی كه به این سایت و یا سایت های مرتبط با آن در ارتباط هستند، به شبكه رادیوی مجازی تحت عنوان "رادیو سوره" متصل گردند. 
"رادیو سوره" حوزه هنری البرز برنامه تولیدی است كه در آن به معرفی هنرمندان و برنامه های حوزه هنری استان، داستان خوانی، شعر خوانی، پخش موزیك و .... پرداخته می شود و این برنامه ها به تناسب هر هفته تغییر می یابد. 
رادیو مجازی سوره روز یكشنبه 2 تیر و در شب ولادت حضرت مهدی (عج) رونمایی می شود و از فردای آن روز با پخش ویژه برنامه های عید نیمه شعبان از سایت حوزه هنری استان البرز قابل پخش خواهد بود. 
از ویژگی های این رادیوی مجازی این است كه مخاطبانی كه علاقمند به اجرا و داستان خوانی هستند، می توانند متن، داستان و شعری را با صدای خود ضبط و آن را به سایت حوزه هنری البرز ارسال نمایند تا این مركز آن را از رادیو سوره با صدای افراد پخش نماید.
رادیو سوره با هدف معرفی فعالیت های حوزه هنری البرز و استفاده بیشتر از سایت این مركز و همچنین دیده شدن هنرمندان جوان استان راه اندازی شده است.
لازم به ذكر است با هماهنگی های صورت گرفته قرار است رادیو سوره از شبكه رادیویی البرز نیزپخش شود. /ص

برچسب ها: رادیو ، پایگاه ، حوزه هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار