باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به رقابت های جام جهانی 2014 برزیل را به وزیر محترم ورزش ، ریاست محترم فدراسیون فوتبال ، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی، بازیکنان و اعضای کادر فنی و همچنین مردم فهیم و فوتبالدوست ایران عزیز تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در متن این پیام آمده است : کسب رتبه اول گروه A رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 و صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی برزیل که با غیرت جوانان دلاور و غیور ایرانی رقم خورد ، موجب افتخار و مباهات ملت مسلمان و قهرمان ایران گردید .
خدای را سپاس که در ایام مصادف با اعیاد شعبانیه دل های نورانی مردم مومن و خداجوی کشورمان شاد و پرچم پر افتخار ایران بار دیگر به اهتزاز درآمد
بدینوسیله این پیروزی باشکوه را به مردم قهرمان پرور ایران،جامعه ورزشی کشور و به ویژه خانواده فوتبال ،تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
تیم‌های ملی كره جنوبی و ایران عصردیروز آخرین دیدار خود در جریان رقابت‌های مقدماتی جام 2014 برزیل را برگزار كردند كه ملی‌پوشان كشورمان با كسب یك پیروزی تاریخی با 16 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه  A راهی جام جهانی 2014 برزیل شدند./س
برچسب ها: تبریک ، صعود ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.