در 2 ماهه ی اخیر شایعات فراوانی در مورد نسل جدید کنسول بازی سونی، یعنی پلی استیشن 4 در فضای مجازی منتشر شد، اما در هفته ی گذشته سونی با معرفی کامل این محصول در نمایشگاه E3 به این شایعات خاتمه داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پس از ارائه ی اطلاعات و همچنین نمایش دسته ی بازی کنسول جدید سونی در ماه گذشته و همچنین معرفی Xbox One رقیب این محصول توسط ماکروسافت، بلاخره سونی تصمیم به معرفی کامل پلی استیشن 4 گرفت، این محصول که از طراحی Lean Back در آن استفاده شده، با ترکیبی از پلاستیک مات سخت و پلاستیک مشکی براق پوشیده شده است.

 

علاوه بر جزییات سخت افزاری که قبلا اعلام شده بود، PS4 یکپارچگی بیشتری با PS Vita پیدا کرده است، و همچنین از تکنولوژی وایرلس برای ارتباط با کنترلرهای اصلی پلی استیشن و PS Vita استفاده می کند.


Michael Lynton رئیس بخش سرگرمی های سونی (Sony Entertaiment) در کنفرانس معرفی محصولات این شرکت در E3 عنوان کرد، که علاوه بر بازی و عناوین اختصاصی PS4 می توان از سریال های تلویزیونی و برنامه های مختلف در این کنسول استفاده کرد، محتوی فوق العاده ای که به صورت اختصاصی از پاییز سال میلادی جاری برای این کنسول در دسترس قرار خواهد گرفت.


همچنین قابل ذکر است، که PS4 قابلیت پشتیبانی از بازی های استفاده شده را دارد، این بدین معنا است که به عنوان مثال کاربر با خرید یک بازی می تواند آن را در اختیار دوستانش قرار داده و با کنسول بازی دیگری نیز از آن استفاده کند، از طرفی هیچ گونه نیازی به ارتباط با اینترنت و آنلاین بودن جهت دریافت تاییده قانونی بودن بازی نیست. کنسول بازی پلی استیشن ۴ سونی قرار است در اواخر سال جاری میلادی با قیمت ۳۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار گیرد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار