وزارت امور خارجه آمريکا ديروز با انتشار بيانيه اي رسمي ضمن اذعان به کمک دولت آمريکا به تروريست هاي سوري اظهار داشت که واشنگتن مسير ارسال کمک هاي مالي به تروريست هاي سوري را تسهيل مي کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از حريت، در ادامه بيانيه وزارت امور خارجه آمريکا آمده است که ارسال کالا، فناوري هاي ارتباطي و جاسوسي، مواد غذايي و مواد سوختي از جمله نفت و گاز و همچنين وسايل حمل و نقل براي تروريست هاي سوري از جمله مواردي هستند که دولت آمريکا مسير انتقال آنها را تسهيل خواهد کرد. وزارت امور خارجه در حالي مدعي شده که کمک هايش به تروريست هاي سوري صرفا شامل مواد غذايي و دارويي مي شود که گزارش هاي فراواني از ارسال اسلحه از سوي آمريکايي ها براي تروريست هاي سوري وجود دارد.

وزارت امور خارجه آمريکا در ادامه بيانيه خود مدعي شده است "ارسال دارو و مواد غذايي براي تروريست هاي سوري نيازي به کسب مجوز ندارد." 
در همین حال "جان کري" وزير امور خارجه آمريکا نیز روز گذشته در جريان ديدار با "ويليام هيگ" وزير امور خارجه انگليس بدون ذکر جزئيات اظهار داشت که دولت آمريکا در حال بررسي گزينه هاي موجود براي کمک به تروريست هاي سوري است.
وي در اين باره و در حمايتي تمام قد از اقدامات تروريستي و خرابکارانه تروريست هاي سوري افزود "ما درصدديم تا از هر طريق ممکن به تروريست هاي سوري کمک رسانيم." کري در ادامه اظهارات خود با طرح ادعايي مضحک مدعي شد که ارسال کمک بيشتر براي تروريست هاي سوري به حفظ سوريه مي انجامد (!)
وي در پايان با عدم اعلام جزئيات برنامه دولت آمريکا در مورد کمک رساني به تروريست هاي سوري افزود "صحبت هاي زيادي در مورد طرح گزينه هاي بيشتر براي کمک به تروريست هاي سوري مطرح مي شود اما  در حال حاضر نمي توانيم در اين باره اظهارنظري کنيم." 



برچسب ها: بین الملل ، آمریکا ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار