دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: نماینده شایسته دو و میدانی قم در مسابقات بین‌المللی قزاقستان یکی از جدی‌ترین شانس‌های تیم اعزامی کشورمان در کسب مدال طلای این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی رضایی تصریح کرد: محمدمحسن ربانی در حال حاضر با نظر بدنی و شرایط روحی و جسمی در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد و به عنوان بهترین ورزشکار فعلی پرش با نیزه ایران راهی مسابقات بین‌المللی در کشور قزاقستان می‌شود.
وی ادامه داد: ربانی در تمام ادوار مسابقات داخلی و خارجی که در میدان حضور داشته همواره شاخص‌ترین چهره دو و میدانی کشور در رشته پرش با نیزه بود و امیدواریم در رقابت‌های بین‌المللی جام گازانف در کشور قزاقستان نیز بتواند با کسب مدال به کار خود پایان بدهد.
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم بیان داشت: ربانی سابقه بسیار زیادی در این رشته دارد و اکثر رقبای آسیایی خود را می‌شناسد، به همین سبب یکی از با تجربه‌ترین نفرات اعزامی تیم ملی دو و میدانی کشورمان به این جام بین‌المللی محسوب می‌شود.
وی در ادامه به زمان اعزام و برگزاری مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام گازانف در کشور قزاقستان اشاره کرد و ابراز داشت: برای حضور در جام کازانف ملی‌پوشان دو و میدانی کشورمان فردا چهارشنبه بیست و دوم خرداد ماه راهی قزاقستان می‌شوند.
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: در ترکیب تیم ملی کشورمان علاوه بر محمدمحسن ربانی قهرمان ارزنده پرش با نیزه استان قم، رضا قاسمی و حسن تفتیان در رشته دو سرعت، سجاد‌هاشمی آهنگر در 400 متر، لیلا رجبی در پرتاب وزنه، کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع، محمد ارزنده در پرش طول، رضا مقدم در پرتاب چکش و محمد و محمود صمیمی در رشته پرتاب دیسک نفرات اعزامی به این رقابت‌ها به شمار می‌روند./ب
برچسب ها: قم ، ربانی ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.