تصویر برداری اپیزود "برنده ی خوشبخت" از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ویژه رمضان 92 به کارگردانی محسن منشی زاده و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان شروع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، این اپیزود به قلم محمد محمود سلطانی و مسعود کرمی بر اساس طرحی از مصطفی زندی نگارش یافته است و خلاصه داستان آن درباره شخصیتی به نام مرتضی است.
مرتضی، که تعمیرکار لپ تاپ است و به دنیای اطرافش با محاسبات علمی و ریاضی¬وار دو دو تا چهار تا می‌نگرد. او همیشه به نگار، همسرش می‌گوید متوجه عدالت خدا نمی‌شود چرا که خیلی از آدم‌هایی که اهل نماز و روزه نیستند مال و منال فراوانی دارند. اما او هر چه می‌دود، کمتر گیرش می‌آید. در همین ‌بین، از بانک با مرتضی تماس می گیرند و خبر می‌دهند که برنده‌ی یک ماشین صد‌ میلیون ‌تومانی شده است. پدر و مادر مرتضی برای شکرگزاری این لطف خدا به مرتضی پیشنهاد می‌دهند با ماشینی که از بانک برنده شده، به مشهد بروند.
سفر آنها هنوز در جاده شروع نشده، در تصادف سختی ماشین آتش می گیرد و پدر مرتضی به کما می‌رود. حالا مرتضی بیشتر از قبل به همه چیز دنیا شک می‌کند تا جایی که با نگار رابطه‌اش تیره و تار می‌شود. مرتضی در تنگنای مالی قرار می گیرد و مجبور می‌شود پراید قدیمی و ارزان قیمتش را بفروشد و خرج دوا و درمان پدرش کند. در سوی دیگر مادر مرتضی و نگار در تلاش هستند تا نذر هر ساله ی پدر مرتضی را که اینک در کما است ادا کنند. درست یک شب قبل از ادای نذر، پدر مرتضی از کما بیرون می‌آید اما این تازه آغاز ماجراست زیرا دکتر خبر از سرطان کشنده ی پدرمرتضی می‌دهد و در ادامه ...  
بنابراین گزارش، در اپیزود " برنده ی خوشبخت " نفیسه روشن در نقش نگار، رضا مولایی در نقش مرتضی، خسرو احمدی در نقش پدر، سعیده عرب در نقش ماد، تقی محمودی در نقش بذرافشان و.... به ایفای نقش می پردازند.  
سایر عوامل ساخت این اپیزود عبارتند از :  مدیر تصویربردار: احمد گودرزی. تدوینگر: روح‌الله هاشمی. مدیر تولید: محمدعلی محمودی.  صدابردار: ایمان آزاد. صداگذار: محمدعلی درگاهی. طراح صحنه و لباس: قاسم مربی. طراح گریم: خاطره خاشعی. عکاس: پری‌سا ایمان‌پور./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار