فرماندار بستک گفت: ایران اسلامی با برگزاری انتخابات و واگذاری آن به خود مردم یکی از کشورهای آزاد در امر برگزاری انتخابات است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد مشتاق‌زاده صبح امروز طی نشستی با بیان اینکه حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات، آبروی نظام اسلامی است، گفت: تردیدی نیست که ملت رشید ایران اسلامی همچون همیشه با درک شرایط ، حضوری دشمن‌شکن و حماسی را در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهند داشت.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین مباحثی که در هر انتخابات مطرح و ضرورت توجه به آن احساس می‌شود، انتخاب فرد اصلح و شایسته توسط مردم است.

فرماندار شهرستان بستک با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در انتخاب افراد اصلح ادامه داد: مردم باید با ارزیابی دقیق برنامه کاندیدا، افرادی را برگزینند که مؤمن، ولایتمدار، شجاع، مردمی و انقلابی بوده و با مردم یگانه و صمیمی باشند و درد مردم را درک کنند.

مشتاق‌زاده قانون را فصل‌الخطاب همگان در عرصه برگزاری انتخابات دانست و گفت: برگزارکنندگان انتخابات، کاندیدا و طرفداران آنان، همگی باید قانون را نصب‌العین خود قرار دهند و از هر گونه حرکتی که مروج بداخلاقی در این صحنه باشد، پرهیز کنند.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان بستک ادامه داد: در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان نظام و انقلاب با طراحی توطئه‌های مختلف از جمله تهدید و تحریم‌های سنگین اقتصادی و ... تلاش کرده‌اند میان مردم و حاکمیت به بهانه‌های مختلف تفرقه انداخته و آنان را در رسیدن به اهداف و آمارن‌های والای انقلاب اسلامی دلسرد کنند.

وی تکلیف مردم را برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی که خون بیش از 220 هزار شهید تقدیم آن شد، بسیار سنگین و خطیر عنوان کرد و افزود: حکومتی که امروز در سایه تبعیت از ولایت فقیه به دست مردم رسیده است نباید با توطئه شوم دشمنان از بین برود.

فرماندار شهرستان بستک با دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های أخذ رأی ادامه داد: امروز مهندسی انتخابات و انتخابات آزاد کلید واژه‌هایی است که دشمنان از طرح آن سخن به میان می‌آورند و سعی دارند با القای آن و ایجاد انحراف در روند برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم به اهداف شوم خود دست یابند در حالی که ایران اسلامی با برگزاری انتخابات و واگذاری آن به خود مردم یکی از کشورهای آزاد در امر برگزاری انتخابات است./ج1

برچسب ها: انتخابات ، بستک ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.