هواداران اعتراضات ترکيه در آمريکا؛ آگهي تمام صفحه اي را نيز در اين باره در صفحه اصلي روزنامه آمريکايي "نيويورک تايمز" منتشر کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاري فرانسه،  اين آگهي با عنوان "در ترکيه چه اتفاقي روي داده است؟" منتشر شده است. در ادامه اين آگهي از رفتار خشونت آميز پليس ترکيه عليه تظاهرات "مسالمت آميز" مردم ترکيه انتقاد شده است.


منتشرکنندگان آگهي در ادامه افزوده اند "پيام مردم ترکيه اين است: ما نمي خواهيم از سوي پليس سرکوب شويم." اين آگهي از سوي جريان موسوم به "جنبش مردم سالاري گزي" منتشر شده است که گروهي از هواداران معترضين ترکيه در اقدامي نمادين و با بهره گيري از نام پارک "گزي" محل آغاز اعتراضات مردمي اين نام را بر آن نهاده اند. اين گروه همچنين اظهار داشته اند که انتظار دارند بتوانند مبلغ کمک دريافتي براي معترضين به 102 هزار دلار افزايش يابد. اين جريان همچنين در بخشي از اين آگهي از بازتاب ضعيف اعتراضات مردمي ترکيه انتقاد کرده است. 

اين جريان همچنين اعلام کرده است که به منظور اعلام همبستگي با معترضان داخل ترکيه تظاهراتي را امروز (شنبه) در نيويورک برپا خواهد نمود. 


برچسب ها: ترکیه ، نیویورک ، تایمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار