مدير عامل راه آهن در جلسه شوراي مديران با بيان اينكه در مدت 4 سال گذشته بدهي جديدي در راه آهن ايحاد نشده است اعلام كرد : به منظور انجام پروژه هاي ريلي با رويكرد افزايش ظرفيت و ارتقا ايمني مشكلي درجهت تامين اعتبار و نقدينگي نداريم.

به  گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل ازروابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران ؛عبدالعلي  صاحب محمدي مدير عامل راه آهن در جلسه شوراي مديران با بيان اينكه  ارتقا ايمني و افزايش ظرفيت در الويت  و دستور كار راه آهن قرار دارد گفت: در صورتي كه رويكرد فعاليت ها و اجراي پروژه ها ي ريلي افزايش ظرفيت و ارتقا ايمني باشد مشكلي درجهت  تامين اعتبار و نقدينگي نداريم.
 
 وي افزود: با مديريت  و برنامه ريزي هاي صورت گرفته در مدت 4 سال گذشته 120 ميليارد تومان  از بدهي هاي بانكي راه آهن پرداخت و بدهي جديدي ايجاد نشده است.
 
صاحب محمدي با اشاره به اينكه موضوعيت راه آهن در دسترس بودن آن است تصريح كرد:راه آهن همواره در جهت خدمت رساني و رفاه حال مردم فعاليت مي كند  و پيرو همين مساله هيچ راه آهني را از هيچ شهري بيرون نخواهيم برد .
 
به گفته صاحب محمدي  به منظور رفاه حال مردم و ارايه خدمات مطلوبتر قطارها بايد وارد شهرها شوند.
 
مدير عامل راه آهن  از تخصيص 50 ميليارد تومان اعتبار به منظور ايجاد ديوار صوتي در ايستگاههاي راه آهن خبر داد و گفت:با تمام قدرت  طرح ها و پروژه هاي  در دست اجرا در حوزه ريلي دنبال كرده و به سمت جلو حركت مي كنيم.
 
وي به مديران تاكيد كرد تا بيش از گذشته و با تمام قدرت پروژه هاي در دست اجرا را به سمت جلو حركت دهند.
 
صاحب محمدي با اشاره به اقدامات و فعاليتهاي خوب صورت گرفته درراه آهن خاطر نشان كرد: تاكنون كارنامه خوبي از فعاليت هاي راه آهن منتشر شده و شاهد جهش هاي خوبي دراين سازمان بوده ايم .
 
وي افزود: درهمين راستا مي كوشيم تا با تداوم اين جهش ها  شاهد رشد و توسعه روز افزون در راه آهن باشيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ریل ، تامین ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار