رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: 15 خرداد در واقع اسلام و قرآن را احیا کرد و پنجاهمین سالروز این قیام ملی هم باید احیاکننده همان ارزش‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ نصرت‌الله لطفی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد مرکزی پنجاهمین سالروز قیام 15 خرداد با آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه برنامه‌های زیادی برای سالروز رحلت امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است اظهار کرد: در شب نخست مراسمی از سوی رهبر معظم انقلاب در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

وی افزود: در شب دوم هم نهادهای حوزوی برنامه‌های متنوعی را در این زمینه برگزار خواهند کرد؛ امسال 15 خرداد با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) تقارن یافته و برنامه‌های متمرکزی در حرم مطهر به همین مناسبت برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه به مناسبت 15 خرداد ستادهایی در همه استان‌ها تشکیل شده است خاطرنشان کرد: 15 خرداد در واقع اسلام و قرآن را احیا کرد و پنجاهمین سالروز این قیام ملی هم باید احیاکننده همان ارزش‌ها باشد.

لطفی با اشاره به نقش مرجعیت و امام راحل در آغاز حرکت مردم در 15 خرداد 42 عنوان داشت: همایشی بین‌المللی با عنوان «بیداری اسلامی، دستاورد قیام خونین 15 خرداد» فردا در مدرسه فیضیه قم برگزار خواهد شد زیرا انقلاب و در ادامه آن بیداری اسلامی به دلیل خیزش مردم ایران در سال 42 تحقق یافتند ضمن اینکه تجمع هیئت‌های مذهبی در مقابل بیت امام راحل و حرکت دسته عزاداری به سمت حرم مطهر هم در دستور کار قرار دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.