رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: بانوان قمی در بسیاری از رشته‌ها قابلیت درخشش در میادین بین‌المللی ورزش را دارند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سیده لیلا عنبری امروز با اشاره به درخشش بانوان قمی در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی ورزش‌های پیوند اعضاء و همچنین پیکارهای ووینام قهرمانی جهان، عنوان داشت: در این دو تیم سه بانوی قمی در آستانه اعزام به مسابقات جهانی هستند.

وی ادامه داد: در ترکیب کاروان اعزامی ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء کشورمان به رقابت‌های جهانی که قرار است در مرداد ماه در کشور آفریقای جنوبی برگزار شود، شاهد حضور ثریا پارس لاری در رشته دو و میدانی هستیم و مطمئنا این بانوی توانمند می‌تواند همچون رقابت‌های دو سال قبل که در کشور سوئد برگزار شد، به مدال‌های رنگارنگ دست یابد.

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: همچنین خانم‌ها خدیجه رضایی و پریسا حیدری که دو سال قبل در مسابقات ووینام قهرمانی جهان در کشور ویتنام به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافتند، اکنون در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی هستند.

وی موفقیت این بانوان ورزشکار را افتخاری ارزشمند برای ورزش استان قم دانست و تصریح کرد: این موفقیت‌ها نشان می‌دهد که به واقع بانوان قمی در ورزش قهرمانی توانمندی و استعداد بسیار بالایی دارند و تنها نیاز به امکانات و حمایت مالی دارند.

عنبری یاد آور شد: نگاهی به موفقیت‌های ورزش قم در میادین مهم برون مرزی سال‌های اخیر اعم از بین المللی، آسیایی و جهانی نشان می‌دهد که بانوان قمی سهم عمده‌ای در کسب مدال‌های برون مرزی ورزش قم دارند و همچنان می‌توانند به موفقیت‌های خود ادامه بدهند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در تعامل با همکاران پرتلاش خود در معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم توانسته‌ایم برنامه ریزی خوب و مطلوبی برای تداوم پیشرفت ورزش بانوان در رشته‌های مختلف داشته باشیم و از میادین مهم داخلی و خارجی سال جدید به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: در رشته‌های رزمی، دو و میدانی، بدمینتون، بسکتبال، کاراته، تکواندو، ووشو، جودو و چندین رشته ورزشی دیگر از جمله فوتبال و فوتسال نیز شاهد حضور بانوان قمی در تیم‌های ملی هستیم./ج1

برچسب ها: میادین ، ورزش ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.