مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین گفت: دهیاران و شوراهای روستایی باید اولویت‌بندی طرح‌های روستای را بر اساس منافع عمومی مورد توجه خود قرار دهند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، غلام طاهرخانی در خصوص وضعیت روستاها اظهار داشت: باید از شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها با تمام توان حمایت کرد و البته در این مسیر ممکن است مشکلاتی پیش بیاید که باید با سعه‌صدر با آن‌ها برخورد کنیم.

وی افزود: مطمئناً اگر ما کارهای خود را با صداقت و سلامت و برای رضای خدا انجام دهیم از این گونه مسائل هراسی نخواهیم داشت.

طاهرخانی با بیان نکاتی در راستای اجرای بهتر طرح‌ها و برنامه‌ها در دهیاری‌ها تصریح کرد: دهیاران و شوراها باید در ابتدا مسائل و مشکلات روستا را شناسایی، نیازسنجی و اولویت‌بندی کنند و بعد از آن نسبت به انتخاب و اجرای پروژه‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: دهیاران و شوراها پروژه‌هایی را در اولویت قرار دهند که بیشترین منفعت عمومی را حاصل می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: دهیاران باید نسبت به تشکیل اتاق‌های فکر در روستاهای خود اقدام کنند و برنامه‌ریزی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و دینی مورد توجه قرار بگیرد.

طاهرخانی ابراز داشت: دهیاران نسبت به موضوع پسماند، جمع‌آوری زباله فضای سبز و کاشت درخت در محیط روستا توجه ویژه داشته باشند تا از این طریق روح نشاط و زندگی و سلامتی را در روستا جاری کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه واگذاری ماشین‌آلات مناسب و کارآمد و اعطای مجوز از اهداف عمده دفتر امور روستایی است دهیاران باید تعاونی‌های خود را تقویت کنند و در این خصوص اولویت با تعاونی‌هایی فعال‌تر است.
برچسب ها: قزوین ، روستایی ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.