یک کارشناس مسائل خاورمیانه به اشاره به موضع‌گیری‌های قاطع و شفاف سید حسن نصرالله گفت: اين موضع‌گيري‌ها رژیم غاصب صهيونستي، غرب و کشورهای مرتجع عرب را به شدت هراسان کرده است.

"امیر موسوی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کارشکنی‌های برخی کشورهای منطقه علیه حزب‌الله لبنان گفت: دشمنان حزب‌الله در داخل و خارج از سوریه و با حمایت برخی کشورهای مرتجع عربی علیه این گروه تنش ایجاد کرده و افکار عمومی را علیه آنها تحریک می‌کنند.

وی با توجه به موضع‌گیری‌های قاطع و شفاف سید حسن نصرالله افزود: اين موضع‌گيري‌ها در منطقه عليه رژیم غاصب صهيونستي، غرب و حامیان آنها موجب جلوگیری از توطئه آنها می‌شود.

موسوي اظهار داشت: تروریست‌ها سعی دارند با حمله به جنوب بیروت و شمال شرق لبنان از قدرت گرفتن رو به افزایش حزب‌الله جلوگیری کرده و با منفعل کردن آنها به اهداف شوم خود دست يابند.

وی ادامه داد: تحريك افکار عمومی عليه حزب‌الله در حالی صورت می‌گیرد که جنوب بيروت مقر و پایگاه محکم این گروه و مورد حمایت حداکثری مردم است و رژیم جنایتکار صهیونیستی همواره سعی داشته نفوذ خود در این منطقه را گسترش دهد.

اين كارشناس مسائل خاورميانه به حملات مستقیم جبهه تکفیری اشاره و خاطرنشان كرد: گروه‌های درگیر در سوریه سعی دارند از هر روش که شده به ناآرامی‌ها و تنش‌های منطقه دامن زنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار