تیم سن آنتونیو اسپورز در سومین بازی فینال کنفرانس غرب با نتیجه 103 بر 94 ممفیس را برد و 3 بر صفر در سری فینال پیش افتاد. در تاریخ لیگ ان بی ای هیچ تیمی از شکست 3 بر صفر در این مرحله بازنگشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم سن آنتونیو در سال 2013 به تیمی کاملا متفاوت تبدیل شده و نظر بسیاری را به عنوان شانس قهرمانی این دوره از لیگ بسکتبال ان بی ای جلب کرده است. شاگرادان پاپویچ شب قبل سومین برد پیاپی سری فینال کنفرانس غرب را با نتیجه 103 بر 94 در وقت اضافه رقم زدند. هر چند ممفیس گریزلیس رقیب سن آنتونیو در مرحله نیمه نهایی باخت 2 بر صفر را با چهار برد جبران کرده و به فینال رسید اما تاریخ لیگ ان بی ای نشان می دهد که هیج تیمی موفق به جبران شکست 3 بر صفر در این مرحله نشده است و شانسهای گریزلیس هم برای سنت شکنی پایین به نظر می رسد.

تیم دانکن بازیکن 37 ساله سن آنتونیو که در تیم برتر سال هم قرار گرفت در 44 دقیقه بازی، 26 امتیاز، 10 ریباند، پنج پاس گل و 2 بلاک شات داشت و با درخشش خود برد سوم تیم را رقم زد. تونی پارکر با 26 امتیاز و پننج پاس گل و مانو جینوبیلی با 19 امتیاز و پنج پاس گل در کنار دانکن بهترینهای تیم بودند. مارک گسول با 16 امتیاز، 14 ریباند و پنج پاس گل بهترین بازیکن ممفیس بود.

تیم دانکن در این دیدار برای صد و چهل و چهارمین بار در بازیهای پلی آف، آمار دبل- دبل داشت و به خوبی گسول و رندالف را از سبد دور نگه داشت.

سومین بازی فینال کنفرانس شرق هم امشب میان تیمهای میامی و ایندیانا برگزار می شود. دو تیم در حال حاضر یک-یک مساوی هستند.

مالک پورتلند آلبوم موسیقی منتشر می کند!

پل آلن مالک 60 ساله تیم پورتلند بلیزرز که همیشه به موسیقی علاقه داشته و گیتاریستی آمتور است در ماه اوت امسال یک آلبوم موسیقی راک منتشر می کند. مالک میلیونر تیم پورتلند همان شخصی است که در سال 1075 همراه بیل گیتس مایکروسافت را راه اندازی کرد. آلن اولین مالکی نیست که در زمینه موسیقی فعالیت کرده و پیش از این مالک تیم نیویورک نیکز هم حرکت مشابهی را انجام داده بود./آق
برچسب ها: اسپورز ، ممفیس ، کنفرانس ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار