مدير كل حريم شهر تهران از 12 هزار مورد جلوگيري از ساخت و ساز و 560 مورد محو اثر خبر داد.

مدير كل حريم شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اينكه در بحث رود دره ها تنها شهرداري متولي نيست، اما شهرداري هميشه با ساير ارگان ها اين همكاري را داشته تا شاهد كمترين ساخت و ساز در رود دره ها باشيم.
وي ادامه داد: در مسير رود دره هاي هفت گانه اي كه از شمال به سمت جنوب هدايت مي شود شهرداري تا به حال هزينه هاي بسياري صرف كرده است تا اين مكان ها مورد هجوم ساخت و سازها قرار نگيرد.
مدير كل حريم شهر تهران اظهار داشت: سعي كرديم بيشتر رود دره ها به سمت ايجاد تفرجگاه و فضاي سبز سوق دهيم و اگر تصاوير سابق اين رود دره ها را با امروز مقايسه كنيم متوجه اين تغيير خواهيم شد و اين تنها با مشاركت مردم امكان پذير بود.
متقي افزود: مشاركت خوب مردم باعث شد تا از بسياري از ساخت و سازهاي غيرمجاز جلوگيري شود و در سال گذشته شاهد اتفاق خاصي از اين منظر نبوديم.
وي اضافه كرد: بسياري ازاين ساخت و سازها ميراث بر جاي مانده براي شهرداري است كه بسياري از آن ها تعيين تكليف شده است.
مدير كل حريم شهر تهران در پايان خاطرنشان كرد: طي سال گذشته 12 هزار مورد جلوگيري از ساخت و ساز غيرمجاز، 560 مورد محو اثر و همچنين 102 مورد تخريب داشتيم اما شهرداري به تنهايي نمي تواند از اين امر جلوگيري كند و همكاري و تعامل تمامي دستگاه هاي مسئول را مي طلبد از جمله استانداري، بخشداري و دهياري ها چرا كه بعضي از اين ساخت و سازها با استناد به طرح هادي اقدام به ساخت و ساز مي كنند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار