اتحاديه ملي مسکن افزايش اجاره بها، کاهش شديد درآمدها و بالا بودن قيمت مسکن را از دلايل وضعيت نامناسب مسکن در آمريکا دانست.

به گزارش خبرنگاران اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي وورلد سوسياليست، بر اساس گزارش اتحاديه ملي مسکن؛ افراد کم درآمد در آمريکا،  اکثر اجاره نشين‌ها در اين کشور بيش از 30 درصد از درآمد خود را بابت اجاره بها مي‌پردازند.

اين رقم دو برابر هزينه‌اي است که اجاره نشين‌هاي آمريکايي در سال 1960 براي پرداخت اجاره بها اختصاص مي‌دادند. حدود هشت ميليون خانوار آمريکايي بيش از 50 درصد درآمد خود را براي هزينه‌هاي مسکن اختصاص مي‌دهند.

اتحاديه ملي مسکن افراد کم‌ درآمد در آمريکا در گزارش خود به وضعيت وخيمي اشاره کرد که سالمندان، معلولان و کارگران کم‌ درآمد با آن رو به رو هستند. اين گزارش وضعيت وخيم فعلي مسکن و آن چه را که در آينده پيش روي خانوارهاي آمريکايي قرار دارد، نشان مي دهد. هشت ميليون معلول و سالمند آمريکايي ماهانه حداکثر 710 دلار از دولت حقوق دريافت مي کنند که بايد 213 دلار آن را براي اجاره بپردازند.

کارگران کم درآمد نيز براي تأمين هزينه‌هاي مسکن با مشکلاتي رو به رو هستند. طي چهل سال گذشته حقوق کارگران در آمريکا کاهش يافته که اين مسئله مشکل مسکن اين کارگران را تشديد کرده است.

از هر سه اجاره نشين آمريکايي يک نفر زير خط رسمي فقر زندگي مي کند. درآمد خانوارهاي به شدت کم درآمد از سال 2012 تا سال 2013 ، 400 دلار در سال کاهش داشته است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مسکن ، آمریکا ، اجاره ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار