مديركل دفتر نظارت و ارزيابي نظام هاي حمل و نقل و تشكل‌هاي حرفه‌اي وزرات راه و شهرسازي گفت : حدود 3000 قرار داد ملي در سامانه برنامه اجرايي و پايش طرح‌ها و پروژه‌هاي اين وزارتخانه (سبا) ثبت شده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، ابوالقاسم سلطاني در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني وزارت راه و شهرسازي ، در حاشيه نشست بررسي عملكرد استانها در ورود اطلاعات به سامانه برنامه اجرايي و پايش طرح‌ها و پروژه‌هاي وزارت راه و شهرسازي (سبا) ، با بيان اينكه پيش از راه اندازي سامانه ياد شده ، استخراج اطلاعات يكپارچه در خصوص پروژه‌ها و قراردادها كاري دشوار بود ، اظهار داشت : در حال حاضر اطلاعات در سه بخش طرح و بودجه ، قراردادها و فني و پيشرفت فيزيكي وارد سامانه سبا شده است.

وي ادامه داد : درحال حاضر اطلاعات مربوط به 505 طرح ملي ، حدود سه هزار قرارداد ملي و 5900 قرارداد استاني در سامانه سبا ثبت شده است و اطلاعات اين سامانه در بخش هايي كه اشاره شد توسط مشاوران بروز مي‌شود.

مديركل دفتر نظارت و ارزيابي نظام هاي حمل و نقل و تشكل‌هاي حرفه‌اي وزرات راه و شهرسازي يكپارچه شدن اطلاعات را از مزيت‌هاي راه‌اندازي سامانه سب دانست و تصريح كرد : با امكانات موجود دراين سامانه حتي اطلاعاتي مانند ميزان فولاد مصرفي ، حجم عمليات خاكي و نيروي انساني قابل استخراج است.

وي خاطرنشان كرد : سامانه سبا تأثير قابل توجهي در تقسيم كار بين مشاوران بر اساس توانمندي و ظرفيت‌هاي آنها خواهد داشت چراكه استانها با يك كليك مي‌توانند آخرين وضعيت مشاوران از نظر توانايي و ميزان پروژه‌هاي در دست اجراي آنها را مشاهده كنند./س
برچسب ها: ثبت ، قرداد ، سامانه ، سبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار