نماينده مردم کهنوج در مجلس شوراي اسلامي گفت: يکي از بيمارستان‌هاي کرمان به نام منوجان كه بيش از يک‌سال از تاسيس آن مي‌گذرد هنوز تجهيز نشده است و مردم بايد هزاران کيلومتر را طي کرده تا به بيمارستان ديگري مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، محمدرضا اميري کهنوج نماينده مردم کهنوج و منوجان در مجلس در جلسه نوبت عصر امروز(دوشنبه  30 ارديبهشت ماه) علاوه بر تشکر از حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد جهت انصراف از کانديداتوري رياست جمهوري در راستاي وحدت اصولگرايان، در تذکري شفاهي به وزير بهداشت و درمان گفت: متاسفانه در جنوب کرمان شاهد وجود کم‌ترين امکانات پزشکي و درماني هستيم.

وي ادامه داد: يکي از بيمارستان‌هاي کرمان به نام "منوجان" كه بيش از يک‌سال از تاسيس آن مي‌گذرد هنوز تجهيز نشده است و مردم بايد هزاران کيلومتر را طي کرده تا به بيمارستان ديگري مراجعه کنند.

عضو کميسيون کشاورزي تصريح کرد: بيمارستان منوجان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري در سال 84 به استان کرمان بوده که متاسفانه از کم‌ترين امکانات پزشکي برخوردار نيست.

اميري کهنوج در تذکر شفاهي ديگري به وزير راه و شهرسازي گفت: ما در 5 شهرستان استان کرمان بيش از 700 کيلومتر راه روستايي بدون آسفالت داريم که مشکلات متعددي را براي رفت و آمد روستاييان به وجو آورده است و همچنين باند دوم کهنوج به رودان که از جاده‌هاي ترانزيتي مهم کشور محسوب مي‌شود، متاسفانه عمليات آسفالت آن نيمه‌کاره باقي مانده است.

اين عضو کميسيون کشاورزي در پايان از وزارت راه و شهرسازي خواستار رسيدگي به اين مساله شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بیمارستان ، امیری ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار