خوزستان/

انتخاب فرنگی کاران اعزامی خوزستان به جام یادگار امام

اعضای تیم منتخب خوزستان جهت اعزام به رقابت های کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) مشخص شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، اعضای تیم منتخب خوزستان به همراه نفرات دارای سهمیه کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور شرکت در رقابت های جام یادگار امام (ره) که از یکم خردادماه به مدت سه روز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود، معرفی شدند.

این مسابقات با اجرای قوانین جدید فدراسیون جهانی کشتی برگزار خواهد شد. پیش از این قرار بود این پیکارها به صورت بین المللی برگزار شود که این مهم محقق نشد.

در وزن 55 کیلوگرم محمد کردی(شوش)، علی اطرافچی(اندیمشک)، ادریس تختی(اندیمشک) و مرتضی قاسمی راد(دزفول)، در وزن 60 کیلوگرم محمد دامن خشک(اندیمشک)، مهرداد مردانی(ایذه) و بهنام مرادی(بهبهان)، در وزن 66کیلوگرم یوسف حاج ابراهیم(شوش)، در وزن 74 کیلوگرم وحید بابایی جعفری (اندیمشک)، وحید زیدوند (ذخیره)، محمد زاده حسن (شوش)، عظیم گرمسیری(اهواز) و سجاد کشاورزی(اندیمشک)، در وزن 84 کیلوگرم منصور سلامت خزان(اهواز)، مهدی هدایی(اندیمشک) و محمد ظفری(ایذه)، در وزن 96 کیلوگرم علی زنگنه (اهواز)، حسن بیگدلی(اهواز) و مجتبی کریم فر(اندیمشک) و در وزن 120 کیلوگرم مهران احمدی(ایذه)، مسعود نعمت چکانی(اندیمشک) و پارسا نظری(اهواز) بازیکنان تیم استان هستند که در این رقابت ها به مصاف حریفان خود می روند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.