نخستین جشنواره سراسری فیلم خانواده با موضوع پیشگیری اولیه از اعتیاد با اکران 12 فیلم در کرمان گشایش یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، نخستین جشنواره سراسری فیلم خانواده با موضوع پیشگیری اولیه از اعتیاد شامگاه  شنبه با اکران 12 فیلم در بخش‌های مسابقه و جنبی در محل تالار عماد مجتمع فرهنگی هنری انتظار کرمان آغاز به کار کرد.

فیلم‌های جای بابا به کارگردانی سحر فلاحی، انیمیشن قفس به کارگردانی سعید مددی، سقا به کارگردانی مهران علیزاده و قفس به کارگردانی اسما آقاخانی از کرمان در بخش مسابقه نخستین جشنواره سراسری فیلم خانواده اکران شدند.

همچنین فیلم‌های «اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» به کارگردانی سعید نجاتی از قم از دیگر فیلم‌های اکران شده در بخش مسابقه نخستین جشنواره سراسری فیلم خانواده بود.

فیلم کلاس پنجم (ب) به کارگردانی میرعباس خسرونژاد از لرستان و «پشت دیوار رویا» به کارگردانی سعید نجاتی از قم در بخش جنبی نخستین جشنواره سراسری فیلم خانواده به نمایش گذاشته شد.

فیلم‌های «مردی که قلب داشت» به کارگردانی سعید مددی، «نارنجی‌پوش» به کارگردانی اکرم ضیاء‌الدینی، «نذر» به کارگردانی الهام ایرانیار و «در پشت نگاه، در پشت سکوت» به کارگردانی فاطمه خراسانی‌زاده از کرمان هم در بخش جنبی نخستین جشنواره سراسری فیلم خانواده اکران شد.

 آیین پایانی نخستین جشنواره سراسری فیلم خانواده با موضوع پیشگیری اولیه از اعتیاد صبح فردا یکشنبه 29 اردیبهشت ماه جاری در محل هنرستان هنرهای زیبای کرمان برگزار می‌شود.
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.