مديركل حفاظت محيط زيست استان كردستان گفت: با توجه به توسعه ساختار سازمانی و تشکیلاتی محیط زیست، امکان و گشایش بیشتری برای پیشبرد اهداف سازمانی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، قادریبا اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در اهمیت دادن به مقوله محیط زیست، اظهار داشت: نگهداشت و پاسداری از محیط زیست اعم از حیات‌وش، تنوع زیستی و جلوگیری از تخریب و آلودگی محیط زیست امری فرهنگی و اجتماعی است که باید توسط همه سازمان‌ها و در کنار مردم و برای مردم تحقق یابد.
وی افزود: باید برنامه‌ریزی، اولویت‌بندی امور در تمامی قسمت‌ها بر اساس شناسایی نقاط قوت و ضعف استان صورت گیرد تا بتوان به بهترین شیوه ممکن در راستای اهداف سازمانی حرکت کرد.
مدیرکل محیط زیست استان کردستان در ادامه به دستاوردها و عملکردهای بارز و مطلوب محیط زیست کردستان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در بحث اطلاع‌رسانی مسایل زیست محیطی از طریق جراید و صدا وسیما و برنامه‌های آموزش همگانی اقدامات موثری انجام شده است.
وی یادآور شد: همچنین در توسعه سطح مناطق استان و ارتقاء مناطق تحت مدیدیت، حفاظت از اکوسیستم‌های با ارزش استان مانند تالاب زریوار، مدیریت پسماند استان، توسعه شبکه‌های فاضلاب شهری و روستایی، حرکت صنایع استان به سوی صنایع سبز و کاهش بار آلودگی گام های موثری برداشته شده است که نشان از تلاش کارکنان ساعی و خدوم محیط زیست کردستان در پیگیری، نظارت و پایش محیط زیست استان در کنار همکاریهای خوب سازمانهای ذیربط استان است که امید است این روند در سالهای آتی ادامه یابد./س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.