مدیرعامل کشتیرانی ایران گفت: ظرفیت ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را تا پایان امسال به 6 میلیون تن می‌رسانیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، بیست و یکمین همایش ارگان‌های دریایی کشور با هدف توسعه پایدار و نقش ارگان‌های دریایی کشور در توسعه پایدار در هتل رامسر آغاز شد.

اداجمر،مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش را، ایمنی و محیط زیست، نیروی انسانی در بحث دریا، بنادر و توسعه پایدار و اقتصاد حمل و نقل دریایی برشمردوافزود:همایش‌ها به منظور هماهنگی ارگان‌ها و دست‌اندرکاران بخش دریایی کشور و بررسی مشکلات و مسایل این بخش و همچنین شناسایی راهکارها برای حل مشکلات برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح و پیگیری مسائل بین‌المللی مرتبط با بخش دریایی کشور در همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی از دیگر اهداف این همایش است.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت : در این همایش سعی شده تا عواملی که موجب رشد و یا رکود صنعت کشتیرانی می‌شود را بررسی کنیم

داجمر، در مورد نقش بنادر در توسعه پایدار کشور و بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی و افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمل و نقل دریایی افزود: ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شامل 164 فروند کشتی است که با ظرفیتی بیش از 5 میلیون و 800 هزار تن کار می‌کند.

در این همایش دو روزه بیش از 500 نفر از روسای ارگان‌های دریایی، مدیران، کارشناسان، دانشگاهیان و علاقمندان صنعت حمل و نقل دریایی حضور دارند./س

برچسب ها: ظرفیت ، ناوگان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.