تنور رقابت‌های انتخاباتی شورای شهر مشهد در حالی به اوج خود می‌‌رسد که از 731 نفر نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد؛ در نهایت تعداد 653 نفر تایید صلاحیت شدند.



حسن موحدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد اظهار کرد: انتخابات شهر و روستا از 21 فروردین ماه آغاز و پس از انتخاب هیئت اجرایی، ثبت‌نام از کاندیداها به صورت رسمی از 26 فروردین ماه تا اول اردیبهشت انجام شد.

وی افزود: 731 نفر در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد ثبت‌نام کردند که از این تعداد دو نفر مدارک خود را تا پایان مدت مقرر تحویل ندادند و مدارک 32 نفر از داوطلبان نیز ناقص بود.

فرماندار مشهد با بیان اینکه 19 نفر از نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی مشهد انصراف دادند،‌ خاطرنشان کرد: با رد صلاحیت‌شدن 25 نفر از داوطلبان، 653 نفر می‌توانند در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی مشهد با یکدیگر به رقابت بپردازند.

موحدیان یادآور شد: افراد رد صلاحیت شده در صورت اعتراض می‌توانند 28 اردیبهشت ماه به هیئت نظارت مشهد مراجعه و درخواست رسیدگی مجدد دهند.

وی با بیان اینکه تدارک لازم برای برگزاری انتخابات در مشهد مقدس دیده شده، تصریح کرد: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات به سوی مکانیزه شدن پیش می‌رود و ما به عنوان فرمانداری به گونه‌ای عمل می‌کنیم که مشکلی در روند برگزاری انتخابات به وجود نیاید.


برچسب ها: شورای ، شهر ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.