مهمترین عناوین روز گذشته بین الملل به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛

تشديد يک هفته‌اي جنگ سوريه، روز يکشنبه با حمله هوايي جنگنده‌هاي اسرائيلي به اوج خود رسيد. اين حمله چه پيام‌هايي با خود به همراه داشته و حاميان شورشيان، اکنون چه راهبردي روي ميز قرار خواهند داد؟
نیروی دریایی 41 کشور تحت نظارت ناوگان پنجم دریایی آمریکا مانور خود برای از بین بردن مین در آب های خلیج فارس را آغاز کردند.
در پي حمله اسرائيل به مركز تحقيقاتي سوريه، "علي ريزك"، روزنامه نگار و كارشناس خاورميانه، در گفتگو با راشا تودي بيان كرد اسرائيل هيچ توجيهي براي حملات خود ندارد و تنها هدفش كشاندن امريكا به درون درگيري هاست.
جان کري،‌ وزير امور خارجه امريکا‌، روز دوشنبه در اولين سفر خود به روسيه بعد از انتخاب شدن به اين سمت وارد مسکو شد اين در حاليست که وي در اين سفر درباره مسائل گوناگون مانند بحران سوريه،‌ انفجارهاي دو ماراتن بوستون،‌ سامانه دفاع موشکي، مسئله هسته اي ايران و بحران شبه جزيره کره گفتگو خواهد کرد.
شبکه تلويزيوني پرس تي وي از اعتصاب هزاران نفر از کارکنان شوراي اروپا خبر داد.
سفير پيشين آمريکا در سازمان ملل، در گفتگوي با شبکه فاکس نيوز آمريکا مدعي شد دولت اوباما با عمل نکردن به خطوط قرمز خود در رابطه با استفاده از سلاح‌هاي شيميايي در سوريه، به اعتبار آمريکا در جهان لطمه زده است.
امروز يکشنبه شانزدهم ارديبهشت ماه شاخص بورس هاي جهاني همراه با نوسان بوده است.
دهها صهيونيست شهرک نشين به مسجد الاقصي در شهر اشغالي قدس يورش بردند.
"لقاء شحاده" خبرنگار شبکه تلويزيوني روسيا اليوم در دمشق تأکيد کرد آتشي که رژيم صهيونيستي در سوريه برافروخت، دامنگير اين رژيم خواهد شد.
منابع امنيتي در عراق اعلام کردند در حملات جداگانه که در اين کشور روي داد، هفت نفر از جمله يک افسر پليس کشته شدند.
دانشجويان دانشگاه آمستردام با شعارهاي خود در سخنراني رئيس صندوق بين المللي پول در اين دانشگاه اختلال ايجاد کردند.
منابع خبري از ربوده شدن 4 تن از ناظران بين المللي در حومه شهر درعا خبر دادند.
گردانهاي شهداي الاقصي و العوده با صدور بيانيه اي اعلام كردند، سفر شيخ قرضاوي به غزه، سفري زيانبار و مشوق چنددستگي است به ويژه كه زمان و انگيزه هاي آن مشكوك بوده و ما به چشم ترديد به آن مي نگريم.


برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار