عمليات ارتش سوريه و دفاع ملي براي پاكسازي روستاهاي حومه جنوبي حلب و به ويژه مناطق استراتژيك و تپه هاي مشرف بر شهرك ها همچنان ادامه دارد و درگيري‌هاي پراکنده در باغها و دره هاي اين منطقه به چشم مي خورد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه العالم ، بنا بر این گزارش، نيروهاي ارتش سوريه با بمباران مواضع و هدف قرار دادن گروه هاي مسلح ماموريت خود را در منطقه حربيل تكميل كردند.
نيروهاي ارتش از چندين محور به اين منطقه حمله ورشدند و تيم خبري شبكه العالم نيز به همراه آنان به دره هايي كه درگيري ها در آن ادامه داشت، وارد شد.
  نيروهاي ارتش با سركوب گروه هاي مسلح، به منطقه المعامل كه به محل تجمع اين گروه ها مشهور است، وارد شدند.
وي افزود: هدف از عمليات نظامي، پاكسازي اين منطقه از گروههاي مسلح است به گونه اي كه گروههاي تهاجمي ارتش از چندين جهت وارد آن شدند و چند منطقه از جمله صقلايه و الدهبيه را پاكسازي كردند.
 خبرنگار العالم در منطقه حربيل نيز گزارش داد: پس از ورود ارتش سوريه به اين منطقه؛ منطقه تحت تسلط ارتش سوريه در آمد و از وجود افراد مسلح پاكسازي شد.
خبرنگار العالم از همراهي تيم اين شبكه با ارتش سوريه در پيشروي به منطقه محل استقرار كارخانه آسفالت و همچنين تكميل عمليات پاكسازي آن و ورود ارتش از سمت ريف جنوبي به حلب خبر داد.







برچسب ها: بین الملل ، سوریه ، حلب ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار