رئیس سازمان بازرسی کل کشور با صدور بیانیه‌ای، هتک حرمت نسبت به صحابه پیامبر (ص) در سوریه را محکوم کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور با صدور بیانیه‌ای، هتک حرمت نسبت به صحابه پیامبر (ص) در سوریه را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن رحیم

هتک حرمت حجربن عدی، صحابی جلیل‌القدر نبی مکرم اسلام(ص) و یار با وفای حضرت علی(ع) و تخریب آرامگاه و نبش قبر آن بزرگوار، پرده‌ای دیگر از ددمنشی کوردلان وهابی و گروه‌های تکفیری را برملا کرد.

به دنبال جنگ‌افروزی دشمنان اسلام در سوریه و کشتار مردم بی‌گناه این کشور توسط تروریست‌های مزدور در چند سال اخیر، اهانت به اماکن مقدسه اسلامی و شیعی، تاکتیک و طرح شوم دیگری است که با حمایت برخی دول دست‌نشانده غرب در منطقه، در حال اجراست؛ اقدام وحشیانه‌ای که هدفی جز، تفرقه‌افکنی میان جوامع اسلامی و فروکاستن وحدت و همگرایی مسلمین به دشمنی و نیز منحرف ساختن موج بیداری اسلامی در منطقه دنبال نمی‌کند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این عمل ضد اسلامی و ضد انسانی، از همه علما، نخبگان حوزوی و دانشگاهی کشورهای اسلامی استدعا دارم، با روشنگری و تبیین ماهیت این کردار زشت برای آحاد مسلمین و با کنار گذاشتن اختلاف‌های فکری و عقیدتی، مانع تحقق اهداف شوم این گروه‌های منحرف شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیانیه ، پورمحمدی ، هتک ، حرمت ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار