رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه همه نامزدهای انتخابات باید قانون را رعایت کنند، تاکید کرد: بی‌قانونی کشور را به هرج و مرج می‌کشاند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور امروز بعد از ظهر در جمع مردم شهرک امیدیه و مسجد کوثر این منطقه با بیان اینکه خدمت‌گذاری به مردم یکی از سخنان مهم امام (ره) در ابتدای انقلاب بود اظهار داشت:‌ کسانی که دم از انسانیت و حمایت از انسان‌ها می‌زنند اقدامات آنان همواره بر علیه انسان‌ها بوده است به طوری که از جمله این اقدامات می‌توان به کشته شدن بیش از 60 میلیون نفر در جنگ جهانی اول و دوم و کشتار جمعی مردم در کشورهای سوریه و عراق اشاره کرد.  
 
وی با بیان اینکه هم‌اکنون ملت ایران محکم در مقابل استکبار ایستاده است، افزود: اگر امروز ملت ایران بر پای خود ایستاده زیرا وابسته‌ای ندارد لذا طبق گفته امام ما هرچه داریم از محرم و عاشورا است.
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری گفت:‌ هم‌اکنون نامزدهای انتخابات شوراها در شهر تهران ثبت نام‌ کرده‌اند و با انتخاب ما این شورا تشکیل خواهد شد و در ادامه نیز این شورا شهردار تهران را انتخاب خواهد کرد که با این تفاسیر ما سرنوشت شهرمان‌ را رقم خواهیم زد.
 
پورمحمدی با بیان اینکه عمر این دولت در حال تمام شدن است تاکید کرد:‌ طبق گفته حضرت آقا نقاط قوت این دولت باید در دولت بعدی ادامه و نقطه‌ ضعف‌های آن مرتفع شود.
 
وی افزود: کسی که می‌خواهد در انتخابات آتی ریاست جمهوری کاندیدا شود باید مردم را درک کرده و بفهمد و اکنون ما دغدغه‌های عمومی از جمله بیکاری و گرانی در کشور داریم.  
 
پورمحمدی با اشاره به اینکه دیروز سفری به زاهدان داشتم گفت: طبق شواهد موجود در این منطقه شهرک‌های صنعتی و سوله‌های متعددی ساخته شده و تعطیل شده بودند به طوری که یکی از فعالان اقتصادی آن منطقه به من گفت هم‌اکنون شاهد گورستان منابع کشور در صنعت و تولید هستیم.  
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به سخنان رهبر انقلاب بر داشتن برنامه کاندیداها برای حل مشکل مردم اظهار داشت: هم‌اکنون نیز در مملکت کلی به مردم قول دادیم که نتوانستیم حل کنیم لذا بیش از توان خود قول داده‌ایم "چون دخلت نیست،‌خرج آهسته‌تر کن".

وی ادامه داد: هم‌اکنون در کشور کلی کارخانه ساخته‌ایم و پول‌های‌مان برای سوله‌ها و شهر‌ک‌های صنعتی صرف شده و از طرفی سرمایه‌داران‌مان بدهکار بانک‌ها، کارگران‌مان بیکار و پول نداریم و می‌رویم از خارج کالا وارد می‌کنیم.
 
نامزدهای انتخابات باید قانون را رعایت کنند

پورمحمدی با بیان اینکه همه نامزدهای انتخابات باید قانون را رعایت کنند، تاکید کرد: بی‌قانونی کشور را به هرج و مرج می‌کشاند.
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: هیچ کس حق تخطی از قانون را ندارد لذا جامعه نیازمند یک مدیر منظم و قانونمند است و جامعه بی‌قانون متلاشی خواهد شد.  
 
وی با اشاره به برخی اظهارنظرها و عملکرد‌ها نسبت به اجرای برخی قوانین گفت: ما نمی‌توانیم اجرا کردن و نکردن قانون را بر مصلحت خود ترجیح دهیم؛ اگر در دولت هستیم باید لایحه دهیم لذا نمی‌توانیم قانون را لغو کنیم.  
 
پورمحمدی در مورد برخی‌ صحبت‌های مدیران کشور اظهار داشت: در نوع صحبت کردن خود باید مراقب باشیم لذا در این موضوع نیازمند تعقل هستیم کسی که می‌خواهد رئیس دولت شود باید از متخصصان و صاحب‌نظران در هر حوزه استفاده کند.  
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به انتقاد یکی از متخصصان در حوزه اقتصاد نسبت به دولت گفت:‌ روزی یکی از اقتصاددانان نسبت به موضوعی در برنامه تلویزیونی به عملکرد دولت انتقاد کرد که پس از گذشت  چند روز شاهد بودیم که آن رشته تحصیلی و آن دانشکده تحلیل و دانشجویان آن از هم پاشیده شدند.
 
وی درباره انتخاب اصلح گفت: طبق فرموده حضرت آقا باید کسی را انتخاب کنیم که دارای برنامه، حکمت و خرد جمعی باشد.
 
در بین صحبت‌های پورمحمدی نیز یکی از حاضران از جایگاه خود برخاست و خطاب به وی گفت؛ طبق سخنان شما و تاکید بر اجرای قانون با توجه به اینکه شما هنوز کاندیدا نشده‌اید حضور خود را در اینجا و ارائه سخنان را چگونه توجیه می‌کنید که پورمحمدی پاسخ داد: شورای نگهبان تمام تحرکات نامزد‌ها را زیر نظر دارد لذا این سفرها برای آگاهی بخشی به مردم است.  
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود در مورد عملکرد دولت گفت:‌ دولت به اندازه کافی در طول این چند سال به خود مدال شجاعت و افتخار داده است، آیا همه جای کشور واقعا گل و بلبل است.
 
وی با اشاره به اینکه دولت دهم رو به اتمام است، اظهار داشت: برخی سفرهای گران‌قیمت دارند و فعالیت‌های تبلیغاتی انجام می‌دهند که من نمی‌خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم.
 
پورمحمدی در مورد دیدار خود با دانشجویان شهر اهواز تصریح کرد:‌در این دیدار که حدود 150 دانشجو حضور داشتند همگی در یک موضوع که احتمال و انگیزه ما را کشته‌اند تاکید داشته و اعلام کردند انگیزه‌ای برای حضور نداریم که من در پاسخ به آنها گفتم؛ جامعه همواره افت و خیز دارد لذا باید همواره امیدوار باشیم.  
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم ملت ایران در انتخابات آتی ریاست جمهوری با ارزیابی مناسب و مثبت نسبت به کاندیداها، کاندیدای اصلح خود را انتخاب کند.  
انتهای پیام/
برچسب ها: محمدی ، رئیس ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
-
رضا
۰۸:۳۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
همه قانون را باید رعایت کنند
آخرین اخبار