عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي کشور گفت: پيام ما به کشورهاي اسلام ستيز اين است که بدانند هرگز نخواهند توانست مانع رشد و پويايي اسلام شوند؛ بنشينند و نظاره‌گرشکوه اتحاد ميان مسلمانان جهان باشند.

 سامان نيازي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ظهور بيداري اسلامي در جهان اظهار داشت: امروز شاهد گسترش اسلام در دنيا هستيم چرا که دين اسلام، دين آزادگي و عدالت خواهي است.
 
وي افزود: اگر حقيقت اسلام در جوامع ظهور و بروز پيدا کند،‌ ديگر در آن جامعه شاهد کج‌روي‌ها نخواهيم بود.
 
اين فعال دانشجويي تصريح کرد: اسلام دين جهان‌شمولي است که هرگونه خودکامگي‌، چپاول‌ و تبعيض‌ را منع مي‌کند و انقلاب اسلامي ايران با توسل به همين اصل توانسته بيش از سه دهه در برابر استکبار جهاني بايستد.
 
نيازي با طرح سوالي مبني بر اينکه در کجاي دنيا شاهد چنين عظم راسخي جهت به كرسي نشاندن عدالت هستيم؟ اظهار داشت: ايستادگي در برابر استکبار جهاني و ظلم ستيزي يکي از جاذبه‌هاي انقلاب اسلامي و مايه پيشرفت بيداري اسلامي بوده و چهره‌اي خاص از جمهوري اسلامي را در ميان کشورهاي منطقه نمايان کرده است.
 
وي گفت: شاخصه اصلي حرکت‌هاي بيداري اسلامي مبارزه با صهيونيست،‌ مبارزه با استکبار و مردمي بودن کشورهاست.
 
عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي کشور با تاکيد براينکه نمي‌توان به هر حرکتي بيداري اسلامي گفت، افزود: ملت ايران به عنوان الگو در دنيا مطرح شده و اين وظيفه ملت ايران را در برابر آزادي‌خواهان جهان بيشتر مي‌کند.
 
اين فعال بسيج دانشجويي در پايان خاطر نشان کرد: پيام ما به کشورهايي که مطامع خود را در سلطه بر ديگر کشورها مي‌دانند، اين است که هرگز نخواهند توانست مانع رشد و پويايي و اتحاد ميان مسلمانان شوند و بايد نظاره‌گر شکوه اتحاد ميان مسلمانان جهان باشند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: استکبار ، نیازی ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار