سریال های سراسر از خنده مردم را از دغدغه های روزانه رها و آماده فعالیت جدید می کند.

فرحناز منافی ظاهر، بازیگر تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سریال های تلویزیونی تزریق ویتامینه های شادی به مردم است تا جنبه های منفی زندگی را فراموش و مسائل مثبت را ببینند، سریال ها برای مردم تداعی کننده خاطرات اند مانند "بالهای خیس" که برای بسیاری از مخاطبان یادآوری شلمچه است و ساخت سریال ها باید در جهت آموزش و افزایش سطح فرهنگ سازی افراد جامعه باشد.
وی افزود: مردم در سریالها خنده را بیشتر می پسندند بنابراین نویسندگان برای شخصیت پردازی باید به دنبال خلق کاراکترهای جذاب و خنده دار باشند تا مخاطب فضای شادی را خارج از دغدغه های روزانه خود احساس کند.
منافی ظاهر ادامه داد: کارگردان ها برای ساخت بهتر سریال باید به داخل مشکلات و دردهای مردم بروند تا برای به تصویر کشیدن مسائل آن را لمس و در ایجاد فضای روحی و روانی سالم در جامعه نقش ایفا کنند.
وی در پایان  گفت: سریال ها ی تلویزیونی سراسر از خنده بسیار پرمخاطب اند که "خنده بازار" یکی از سریال های موفق در این ژانر است که با توجه به تیپ های مختلف و کاراکترهای جذاب مخاطب را می‌خنداند و در بخش های دیگر "توطئه فامیلی" "کلاه پهلوی" و "روزگار غریب" از کارهای خوب است.

برچسب ها: سریال ، برنامه ، مخاطب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار